کد خبر: ۷۵۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۵۱۵
این وکیل دادگستری گفت: طبق اعلام دادیار ناظر زندان این افراد حداقل یکبار با خانواده‌هایشان در ارتباط بودند و آنها را از احوال خود مطلع کردند.
۷ نفر در پرونده فعالان محیط زیستی بازداشت شدند/ بازداشت شدگان حداقل یکبار با خانواده‌هایشان در ارتباط بودند

به گزارش خبرداغ،مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با  ایلنا در رابطه با پرونده بازداشت برخی از فعالان محیط زیستی، گفت: تا کنون در این پرونده ۷ نفر بازداشت شده و اکنون بنده وکالت ۵ نفر از این افراد یعنی هومن جوکار، حمیده کاشانی‌دوست، امیرحسین خالقی، طاهر قدیریان و سام رجبی را بر عهده دارم.

این وکیل دادگستری گفت: با مراجعه‌ای که داشتم قرار شد وکالتنامه‌ها به بند ۲ الف ارسال شود تا توسط این افراد امضا شود.

وی افزود: طبق اعلام دادیار اینکه وکالت بنده در پرونده قبول شود یا نه با نظر بازپرس پرونده است زیرا ممکن است به استناد تبصره ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری وکالت من را قبول نکنند.

وی تاکید کرد: طبق اعلام دادیار ناظر زندان این افراد حداقل یکبار با خانواده‌هایشان در ارتباط بودند و آنها را از احوال خود مطلع کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: