کد خبر: ۷۵۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
تعداد بازدید: ۱۸۲
با رای نمایندگان؛
نمایندگان مجلس به صندوق توسعه ملی مجوز دادند تا معادل ریالی ۱۵۰ هزار میلیارد ریال با نرخ صفر درصد و مطابق برنامه ششم در بانک‌های کشور سپرده‌گذاری کند.
مجلس برای برداشت ۱۵ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی مجوز داد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، به صندوق توسعه ملی مجوز دادند با تصویب هیات امنا معادل ۱۵۰ هزار میلیارد ریال از منابع ریالی خود را با نرخ صفر درصد نزد بانک‌های عامل سپرده‌گذاری کند تا با تلفیق با منابع نظام بانکی صرف اعطای تسهیلات شود.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز پیش از تصویب این مصوبه که با ۱۶۹ رای موافق، ۱۵ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از ۲۳۲ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید، اعلام کرد: علاوه بر این مبلغ، معادل ۱۵۰ هزار میلیارد ریال شامل ۱۰ درصد از منابع صندوق صرف صنعت و ۱۰ درصد از این منابع صرف بخش کشاورزی می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: