کد خبر: ۷۵۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۴
این روزها به اندازه هر گلی که علی علیپور در پرسپولیس می‌زند، یک کاشف جدید هم برای او پیدا می‌شود.
صدمین کاشف علی علیپور هم پیدا شد!به گزارش خبرداغ،این روزها به اندازه هر گلی که علی علیپور در پرسپولیس می‌زند، یک کاشف جدید هم برای او پیدا می‌شود.

 

علیپور بین دو نیم‌فصل لیگ چهاردهم از راه‌آهن به پرسپولیس آمد. در آن زمان سرمربی سرخپوشان حمید درخشان بود که بارها بابت این انتخاب، بر سر قرمزها منت گذاشته.

 

از آن طرف سرمربی راه‌آهن هم حمید استیلی بود که سهمش را از این درخشش در مصاحبه‌های مختلف گرفته و گفته: «علیپور را خودم کشف کردم و مجانی به پرسپولیس دادم.»

 

این در حالی است که قبلا گفته می‌شد علی دایی این بازیکن را به سطح اول فوتبال ایران آورده. حالا هم شکر خدا یک مدعی جدید پیدا شده است. محسن بنگر گفته: «زمانی که من علیپور را به پرسپولیس آوردم، همه گفتند این چه بازیکنی است؛ اما حالا او تبدیل به ستاره شده!» داریم جمع می‌کنیم؛ کس دیگری نبود؟

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: