کد خبر: ۷۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۵۳۳
ابتدای فصل چیزی نمانده بود رامین رضاییان استقلالی شود.
سود استقلالی‌ها از بمب بزرگی که نترکیدبه گزارش خبرداغ ، ابتدای فصل چیزی نمانده بود رامین رضاییان استقلالی شود. این بازیکن از پرسپولیس طرد شده بود و استقلالی‌ها در صدد آن بودند که با ارایه یک پیشنهاد چشمگیر به وی، او را جذب کنند.

 

این انتقال می‌توانست یک شوک بزرگ به اردوگاه پرسپولیس باشد و مقبولیت کادر مدیریتی استقلال را هم نزد هواداران افزایش بدهد.

 

در آن زمان حتی گفته می‌شد پیشنهاد استقلال به رامین از دوونیم میلیارد تومان هم عبور کرد، اما بازیکن سابق پرسپولیس با مشورت‌هایی که گرفت قید این پیشنهاد را زد و راهی لیگ بلژیک شد.

 

حالا اما می‌توان گفت برای استقلال خیلی خوب شد که این بازیکن نیامد. آنها تازه الان دارند آماده‌ترین ورژن وریا غفوری را می‌بینند؛ بازیکنی شبیه همان دوران جام ملتهای آسیا که سمت راست استقلال را آتشفشانی کرده. حیف نبود رامین با آن رقم بالا بیاید و وریا برود؟

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: