کد خبر: ۷۵۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۳۱
در سال‌های نه‌چندان دور و با توجه به مصدومیت‌های پی در پی که برای مجتبی جباری به‌ وجود می‌آمد این بازیکن و نامش به نمادی از آسیب‌دیدگی و مصدومیت تبدیل شده و بعضاً دستمایه ستون‌های طنز مطبوعات نیز قرار می‌گرفت.
جباری‌ها همچنان در استقلال حضور دارندبه گزارش خبرداغ ، در سال‌های نه‌چندان دور و با توجه به مصدومیت‌های پی در پی که برای مجتبی جباری به‌ وجود می‌آمد این بازیکن و نامش به نمادی از آسیب‌دیدگی و مصدومیت تبدیل شده و بعضاً دستمایه ستون‌های طنز مطبوعات نیز قرار می‌گرفت.

 

او در بدترین برهه و پیش از جام جهانی‌ 2006 هم از این بختک شوم راحت نماند و یکی، دو ماه مانده به آغاز جام، دچار پیچیدگی زانو شد و فرصت حضور در جام جهانی‌ را از دست داد تا با این همه جام و عناوین و افتخار در حسرت حضور در جشن بزرگ فوتبال که هر چهار سال یک‌بار در دنیا اتفاق می‌افتد بماند.


این روزها استقلال باز هم شاهد ادامه اتفاقات اینچنینی برای بازیکنانش است تا راه مجتبی جباری را ادامه دهند. بروز مصدومیت‌های پی‌در‌پی برای ستاره‌های این تیم کار را برای سرمربی استقلال سخت کرده است. چه در دوران منصوریان و چه پسا منصوریان استقلال همواره با در اختیار داشتن سه، چهار و یا بعضاً بیش از اینها مصدوم روزهای شلوغی را برای کلینیک دکتر نوروزی ترتیب داده است. شهباززاده، علی قربانی، فرشید باقری، لئوناردو پادوانی و خیلی‌های دیگر در این فصل از مصدومیت رنج برده‌اند که مرور وضعیت 4 نفر اصلی وخامت اوضاع این تیم از این حیث را نمایان‌تر می‌کند!


محسن کریمی
فوتبالیستی ریزنقش که سه سال پیش توسط قلعه‌نویی به تیم بزرگسالان آمد از روز اول ورود به این سطح با آسیب‌دیدگی‌های پی در پی دست به گریبان بوده است. سرآمد این اتفاقات برای این بازیکن ساروی فصل قبل بود که تقریباً یک بازی در میان کتفش در می‌رفت و مدتی او را بیرون از ترکیب نگه می‌داشت. فوتبالیستی تأثیرگذار که با بودنش یا گل می‌زد یا پاس گل می‌داد در نهایت تیرماه امسال کتفش را جراحی کرد و یک نیم‌فصل بیرون ماند اما بعد از برگشتن با 4 بازی باز هم دلش برای فیزیوتراپی تنگ شد و تازه بعد از بیش از یک ماه به تمرینات استقلال برگشته است. کریمی از 7 بازی نیم‌فصل دوم در 4 بازی به میدان رفته و از 360 دقیقه در 291 دقیقه در میدان حضور داشته است.


سرور جپاروف
هافبک قلدر و بازیساز ازبکستانی استقلال هم با ورود به فضای استقلال تحت تأثیر اتمسفر این تیم نتوانست سری به کلینیک دکتر نوروزی نزند. او که تا قبل از محرومیتش در دیدارهای بعد از استقلال خوزستان (که در آن سه کارته و محروم شد) ثابت‌ترین بازیکن در ترکیب استقلال محسوب می‌شد حالا به مشتری دائمی دکتر استقلال تبدیل شده است. فوتبالیستی تأثیرگذار که هر بار نبوده استقلال یا باخته یا مساوی کرده بعد از دو بازی غیبت در مصاف با سپیدرود آمد و تیمش برد پرگلی را تجربه کرد در حالی که بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن را نبود و تیمش باخت.


پژمان منتظری
این ستاره خط دفاعی استقلال هم در بازگشت به استقلال همراه جباری بود! البته او در 5 دیدار اول فصل 450 دقیقه در میدان بود و هر 5 دیدار را کامل بازی کرد ولی ظاهراً او هم نخواست تا طرفداران استقلال در نبود جباری فضای آسیب‌دیدگی را از یاد ببرند چون راهی اتاق عمل شد و کتفش را جراحی کرد. منتظری که البته عملکرد ضعیفی در همان 5 بازی اول داشت پس از حدود 4 ماه دوری از میادین باز هم برگشت و این روزها نیز در شرایط خوبی به سر می‌برد ولی خواسته یا ناخواسته آمار مصدومان لیگ هفدهم استقلال را بالا برد.


جابر انصاری
هنوز مشخص نیست چه اتفاقی برای عضله پشت پای چپ انصاری به وجود می‌‌آید که هر دو، سه بازی او را روانه کلینیک دکتر نوروزی می‌کند. او که گل چیپ زیبایش را در دیدار با سپیدرود رشت دیدیم جزو گلزنان استقلال محسوب می‌شود که این فصل به خاطر همین آسیب‌دیدگی‌ها فقط در 16 بازی از 22 دیدار تیمش به میدان رفته و فقط در 4 دیدار 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشته است. او از مجموع 1440 دقیقه 16 دیدار استقلال تنها در 1003 دقیقه‌‌اش توانسته درون ترکیب باشد و همه اینها به دلیل آسیب‌دیدگی‌هایی بوده که او داشته است!

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: