کد خبر: ۷۵۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۳
تعداد بازدید: ۴۰۱
سید حسین حسینی بعد از قریب به 1400 روز درون دروازه استقلال در آسیا قرار می گیرد.
اتفاق عجیب برای دروازه‌بان استقلال در آستانه بازی با الریانبه گزارش خبرداغ ، سید حسین حسینی بعد از قریب به 1400 روز درون دروازه استقلال در آسیا قرار می گیرد.


استقلال تهران سه شنبه شب در چارچوب هفته اول مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر می رود.


این مسابقه در حالی به انجام می رسد که به احتمال فراوان سید حسین حسینی درون دروازه استقلال قرار می گیرد. این دروازه بان جوان بعد از سه سال و نه ماه و 23 روز برای استقلال در رقابت های آسیایی دروازه بانی خواهد کرد.


حسینی اولین بار در تاریخ 3 اردیبهشت 93 در آخرین بازی مرحله گروهی و در بازی با الریان که در ورزشگاه آزادی برگزار شد درون دروازه استقلال ایستاد و حالا بعد از 1398 روز باید دومین بازی خود را هم برابر همین تیم به انجام برساند.


حسینی در آن مسابقه یک بار دروازه اش باز شد و حالا به دنبال ثبت نخستین کلین شیتش خواهد بود. او در آن زمان شماره 21 را بر تن می کرد و حالا شماره 22 است.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: