کد خبر: ۷۵۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۱
مهاجم سنگالی استقلال این شرایط را دارد تا در بازی فردا برابر الریان به ذخیره طلایی تیمش تبدیل بشود.
ستاره‌ای که ذخیره طلایی استقلال می‌شودبه گزارش خبرداغ ، مهاجم سنگالی استقلال این شرایط را دارد تا در بازی فردا برابر الریان به ذخیره طلایی تیمش تبدیل بشود.


مامه تیام که در روز آخر ویرایش لیست استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با این تیم قرارداد امضا کرد در فاصله 24 ساعت بعد از امضای قرارداد برای تیم جدیدش برابر سپیدرود حدود 10 دقیقه به میدان رفت تا مشخص شود وینفرد شفر چقدر به حضور او نیاز داشته است.


با توجه به این که تیام مدت کمی با استقلال تمرین کرده بعید است در بازی با الریان در ترکیب اصلی به میدان برود اما این شانس را دارد تا به عنوان ذخیره طلایی استقلال دقایقی برای این تیم به میدان برود.


شفر در ماه های گذشته بارها از نیاز تیمش برای جذب یک مهاجم تمام کننده صحبت کرده است و امیدوار است با حضور تیام استقلال بتواند بهتر از موقعیت های گلزنی استفاده کند.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: