کد خبر: ۷۵۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۷
کواکبیان درتذکری شفاهی:
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به وزرای اطلاعات و دادگستری درباره حوادث اخیر تذکر داد.
وزرای اطلاعات و دادگستری درباره بازداشت‌های اخیر برای مردم شفاف‌سازی کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان عصر امروز در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: حلاوت حضور میلیونی مردم فهیم ایران موجب شده تا ما مجلس‌نشینان، دولتی‌ها و اعضای دستگاه قضایی روز به روز به توانمندی خود اضافه کنیم و فکر نکنیم صد درصد مردم از ما راضی هستند.

وی با بیان اینکه مردم اصل انقلاب را دوست دارند و در مقابل آمریکا نیز هرگز کوتاه نمی‌آیند، اظهار داشت: اصل ۲۲، ۳۲ و ۳۹ را تذکر می‌دهم و این نکته را می‌گویم که چند روز قبل تعدادی از فعالان زیست محیطی را دستگیر کردند ما اساساً خبردار نشده‌ایم.

این عضو فراکسیون امید با بیان اینکه با مرگ دکتر سیدامامی که از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) بودند گفته شد که پرونده ایشان جاسوسی و موضوع مرگ خودکشی بوده است، تصریح کرد: از وزرای اطلاعات و دادگستری درخواست دارم تا برای مردم شفاف‌سازی کنند که اگر جاسوسی وجود دارد با کدام سرویس خارجی در ارتباط بوده است و اگر خودکشی صورت گرفته مسئولان زندان چرا دقت نمی‌کنند تا اینگونه حوادث در زندان صورت نگیرد.

کواکبیان افزود: تذکراتی در خصوص مباحث حوزه انتخابیه به شهرداری تهران در زمینه متروی اسلامشهر و وزارت راه و شهرسازی در خصوص معافیت پردیس از پرداخت عوارض اتوبان تهران و دکل‌های فشار قوی تهران دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: