کد خبر: ۷۵۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۷۸
حبیبی:
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: مردم همان مردمی هستند که از مسئولان پاکدست و مومن در جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند اما از مسئولانی که به ناحق بر کرسی مسئولیت تکیه زده‌اند یا می‌زنند و کارنامه‌ای جز تبعیض، نابرابری و ناکارآمدی ندارند و حقوق نجومی می‌گیرند گله‌مندند و نسبت به آنها موضع دارند.
اتحاد ملت ایران رمز پیروزی‌های پی در پی در انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب گفت: سر و صدای ترامپ و برخی روسای دولت اروپایی در ناآرامی‌های دی ماه گذشته را مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن به استهزاء گرفتند. اما همان روزهای نخست مردم پاسخ آنها و برخی فریب‌خورده‌ها در داخل را دادند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک پاسخ به یاد ماندنی در تاریخ ایران به یادگار گذاشتند که چون برگ زرینی در تاریخ معاصر خواهد ماند.

وی افزود: انقلاب هر سال پرطراوت‌تر و پرنشاط‌تر پیام آگاهی، بصیرت و نورانیت خود را به رخ دشمنان اسلام و ایران می‌کشاند اما امسال به برکت ورود به ۴۰ سالگی انقلاب این پیام روشنتر، شفاف‌تر و گویا‌تر مطرح شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: مردم به پاسداشت اقتدار، امنیت ملی و نیز شکرگزاری از نعمت استقلال و آزادی برای تکریم جمهوری اسلامی به خیابانها آمده بودند و دشمن از این پس چه بخواهد و چه نخواهد باید این حضور حماسی را بیشتر در محاسبات خود در نظر بگیرد.

حبیبی اضافه کرد: مردم آمده بودند بگویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ملت تا رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی از پای نخواهند نشست. مردم آمده بودند بگویند ما سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه به رسمیت نمی‌شناسیم و با سلطه استکباری بر جهان مبارزه می‌کنیم.

وی افزود: مردم آمده بودند یاد امام(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی بدارند و به پاسداشت خون شهیدان، عملکرد ۲۸ ساله رهبرمعظم انقلاب در پیشبرد اهداف عالیه نظام، ‌انقلاب و آرمان‌های امام(ره) را ارج نهند و با فریاد رسا اعلام نمایند که اطاعت از رهبری را با اطاعت از امام(ره) یکی می‌دانند. مردم آمده بودند با فریاد بلند به جهانیان اعلام کنند هر چه خواستیم عمل کردیم و آمریکا طی چهار دهه گذشته هر چه خواست، نتوانست به آن برسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به وحدت و انسجام ملی گفت: اتحاد ملت ایران رمز پیروزی‌های پی در پی در انقلاب اسلامی است. مردم آمده بودند اتحاد اقشار، اقوام، مذاهب و آحاد ملت را به رخ دشمن بکشند و الحق نیک توانستند این پیام را به سراسر جهان برسانند.

حبیبی با بیان اینکه امروز خیلی‌ها تفاسیر متعددی از حرف و مطالبات مردم می‌کنند، اظهار داشت: مردم همان مردمی هستند که اول انقلاب با رای ۹۸٫۲ درصدی به جمهوری اسلامی رای دادند. مردم همان مردمی هستند که روز ۲۲ بهمن در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و بر عهد خود در پایبندی به اسلام و مبارزه مستمر با دشمنان ایران تجدید میثاق کردند. مردم همان مردمی هستند که بارها به پای صندوق‌های رای آمده‌اند و پایه‌های مردم‌سالاری دینی را در کشور مستحکم کردند.

وی ادامه داد: مردم همان مردمی هستند که از مسئولان پاکدست و مومن در جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند اما از مسئولانی که به ناحق بر کرسی مسئولیت تکیه زده‌اند یا می‌زنند و کارنامه‌ای جز تبعیض، نابرابری و ناکارآمدی ندارند و حقوق نجومی می‌گیرند گله‌مندند و نسبت به آنها موضع دارند. مردم واقعاً از فساد و تبعیض شکایت دارند و آن را در منافات با آرمان‌ها و اهداف انقلاب می‌دانند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: متأسفانه برخی در داخل، آمریکا را بزک می‌کنند و می‌خواهند رفقای خودشان را، که برای نوکری اجانب به خارج فرستاده‌اند تا مدام در رسانه‌های امپریالیستی علیه ملت ایران لجن پراکنی کنند، به جای «مردم» به افکار عمومی قلمداد کنند.

حبیبی با تاکید بر اینکه هر انقلابی ضد انقلاب دارد، تصریح کرد: همان اوایل انقلاب منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کمونیست‌ها، بهائیان و غربزده‌ها و شرق‌زده‌ها مخالفت خود را با انقلاب اعلام کردند و با آمریکا در جنگ سخت و نرم علیه ملت ایران همگرایی و همراهی کردند. برخی می‌خواهند این اقلیت ناچیز را به اسم «مردم» به مردم قالب کنند.

وی اضافه کرد: آنهایی که ناشیانه در این راه گام برداشته‌اند به شعور مردم اهانت می‌کنند، اما ملت در روزی همچون روز ۲۲ بهمن پاسخ آنها را دادند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به نفوذ و اقتدار منطقه‌ای ایران اشاره و خاطرنشان کرد: نفوذ ایران در منطقه پشتوانه قدرت دیپلماسی نظام است. دیپلمات‌های ما باید از این فرصت برای تأمین منافع ملی استفاده کنند و فریب برخی ترفندهای آنان را نخورند؛ امروز روز امتیاز‌طلبی از غرب است.

وی با بیان اینکه غرب باید بداند اگر حقوق ملت ایران را به رسمیت نشناسد و بخواهد از طریق تهدید و تحریم وارد شود، همانطور که در طی این چهار دهه شکست خورده در ادامه نیز شکست خواهد خورد، ابراز داشت: امروز جبهه مقاومت در منطقه چونان سدی در برابر مطامع آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است و اجازه زیاد‌ه‌خواهی به غرب در منطقه نمی‌دهد.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یاداور شد: عربستان در اجرای فرمان‌های کارتل‌ها و دولت آمریکا با رژیم صهیونیستی همدست شده است و به نسل‌کشی در یمن و برخی دیگر از سرزمین‌های اسلامی با حمایت کامل از تروریسم مبادرت ورزیده است.

وی تاکید کرد: مقاومت منطقه تاکنون پاسخ لازم را به این قتل‌ عام‌های وحشیانه داده و با عنایت الهی مبداء هم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: