کد خبر: ۷۵۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۴
معاون توسعه مدیریت، منابع و پشتیبانی سازمان حج و زیارت گفت: حج سال آینده با افزایش قیمت مواجه می شود.
حج سال آینده گران می‌شود
به گزارش خبرداغ ، محمد آزاد در مورد اخرین وضعیت حج 97 گفت: براساس توافق با عربستان برای حج واجب سال آینده با افزایش تعداد حجاج، 90 هزار حاجی ایرانی به مکه و مدینه اعزام می شوند. از این تعداد، تنها سه درصد نیروهای خدماتی بوده و بیشتر سعی شده است تعداد زائران بیشتر باشد.

وی ادامه داد: توافقات اولیه انجام شده و تیم اسکان همچنان در عربستان حضور داشته و در حال رایزنی برای فراهم کردن اماکن اسکان حجاج است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و پشتیبانی سازمان حج و زیارت افزود: اعزام حجاج از اویل مردادماه سال آینده آغاز شده و زائران بیت الله الحرام بین 28 تا 38 روز آنجا مستقر هستند.

وی به موضوع گران شدن هزینه حج آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش 5 درصدی مالیات بر ارزش افزوده و قیمت کالاها، قیمت حج سال آینده گران می شود. البته موضوع دیگر نوسانات ارز در داخل است که باعث افزایش هزینه خواهد شد.

آزاد در مورد فراخوان حجاج گفت: مرحله اولیه تکمیل ظرفیت آغاز شده است و زائران دارای فیش تا پایان آبان ماه سال 85 می توانند ثبت نام کرده و اطلاعات خود را وارد سامانه کنند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: