کد خبر: ۷۵۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
تعداد بازدید: ۲۴۹
اوایل هفته جاری اپل وجود برخی از مشکلات در آیفون X را تایید کرد، مشکلاتی که به نظر می رسد نه تنها حل نشده اند، بلکه روز به روز در حال افزایش هستند.
آیفون 10؛ هر یک باگ جدید! / امکان تماس اورژانسی هم وجود ندارد/ اعتبار «اپل» به چالش کشیده شدبه گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب» ، یکی از مشکلات رایج اغلب کاربران آیفون X  در روزهای ابتدایی ، ظاهر شدن یک خط سبزرنگ روی صفحه بود ، مشکلی که بسیاری از افراد را به شکایت و اعلام نارضایتی وا داشت .

اما این همه ماجرا نیست ، به نظر می رسد به طور کلی موبایل های آیفون X در بخش های مختلف خود مشکل دارند . برای مثال :

آیفون X تماس ها را منجمد می کند

در واقع بسیاری از کاربران می گویند صفحه نمایش گوشی  آن ها بی دلیل روشن و خاموش می شود، تماس ها را قطع می کند و حتی وقتی در حال گرفتن شماره های تلفن هستند تماس را خودکار و بدون برقرار اتصال قطع می کند.

به نظر می رسد این  مشکل،  به طور همزمان از سنسورهای گوشی و البته بخش نرم افزاری موبایل مذکور ناشی شود. در برخی  از صفحه نمایش های این گوشی، وقتی کاربر در حال تحرک است، قفل صفحه خودکار باز می شود. جالب است در برخی دیگر از کاربران وقتی موبایلشان زنگ می خورد وضعیتی برعکس رخ داده و اساس تماس ها باز نمی شوند . صفحه سیاه می ماند و تماس گیرنده نیز از برقرای تماس با کاربر ناکام می ماند.

عدم توان برقراری تماس های اورژانسی

با توجه به این که به موضوع مشکل در شماره گیری اشاره کردیم، بد نیست بدانید کاربران این موبایل حتی در برقراری تماس اورژانسی با شماره هایی با تکرار یک عدد ناکام می مانند . در برخی موارد کاربرانی که دچار سانحه یا مشکلی شده اند نمی توانند شمار 911 را بگیرند . یکی از کاربران این موبایل می گوید برای تماس با اورژانس نزدیک به 1 ساعت معطل شده و در نهایت نیز به شکل معجزه اسایی بدون استفاده از موبایلش نجات یافته . از سوی دیگر برخی موبایل ها خودکار شماره های اورژانس را اشغال کرده و روندی معکوس را طی می کنند . یعنی تماس مدام با شماره های اورژانس و آتش نشانی.

با این وجود یک راه حل موقت برای کاربرانی که این مشکل را دارند این است که میانبرهای خدمات اورژانسی را غیرفعال کنند.

جالب است که علیرغم وعده های آیفون حتی با وجود به روزسانی برنامه ها و ارتقای سیستم عامل نیز مشکلات مذکور حل نشده اند. به اعتقاد بسیاری از کاربران و ناظران بازار، این مشکلات یک ضربه بزرگ بر پیکره اپل فرود آورده چرا که وقتی پرچمدار یک برند با این حجم مشکلات مواجه باشد، دیگر مدل ها خواه ناخواه متقاضیان خود را از دست می دهند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: