کد خبر: ۷۵۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۱۱۶۱
فال روزانه دوشنبه 23 بهمن 1396
متولد فروردین : امروز شانس خلاص شدن از محدودیت‌های خودتان را ندارید. شاید نخواهید قبول کنید که اعتقادات شما جلوی تفریح شما را می‌گیرند اما به ریشه ی محدودیتهای الان خود توجه کنید. این به این معنی نیست که شما اصلاً نمی‌توانید خوش بگذرانید بلکه سیاره ی زحل روی شما تأثیر گذاشته و شما را از لذت و تفریح دور می‌کند و شما آنقدر عاقل هستید که از قوانین پیروی می‌کنید.

متولد اردیبهشت : در این اواخر مدام در سکوت به سر می‌برید، گوشه گیر و منزوی شده اید. بهتر است کلبه تنهایی خود هر چه زودتر ترک کنید، اگر به این کار خود ادامه دهید دچار افسردگی شدید می‌شوید علاوه بر افسردگی، اطرافیان‌تان نیز از شما گریزان می‌شود و بعد از مدتی، این موضوع تاثیر فوق العاده منفی بر روحیات شما دارد. در دنیای واقعی زندگی کنید، رویاها تنها در خواب هستند. شما از موضوعاتی که پیش می‌آید زود فرار می‌کنید به همین دلیل کنج عزلت را برگزیده‌اید بهتر است در برابر مشکلات بایستید نه اینکه از آنها بگریزید.

متولد خرداد : اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

متولد تیر : در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

متولد مرداد
: امروز برای انتخاب كردن یك تفریح و یا سرگرمی‌جدید روز مناسبی است، ولی باید تفریحی را انتخاب كنید كه قبلاً در موررش فكر كرده باشید. اگر سرگرمی‌شما برایتان مفید هم باشد كه چه بهتر!! اگر چه الان شاید وقت مناسبی برای باغبانی نباشد، اما شما می‌توانید در گوشه‌ای از حیاطتان باغچه‌ای كوچك و زیبا ترتیب دهید.

متولد شهریور : امروز دوست ندارید مرتکب هیچ اشتباهی شوید چرا که ماه کامل وارد پنجمین خانه از "تفریح و بازی” شما می‌شود. شما نمی‌خواهید کاری انجام دهید که فرصت شادمانی را از شما بگیرد. متاسفانه وقتی که تلاش می‌کنید تا اسباب راحتی دیگری را فراهم کنید ممکن است زیاده از حد کوشش کنید. در کار خود اغراق نکنید؛ چرا که باعث می‌شود دیگران این کار شما را به عنوان راهی بدانند که می‌خواهید از مسائل واقعی و جدی زندگی فرار کنید.

متولد مهر
: این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

متولد آبان
: شما امروز باید با یک مشکل کوچک که تازگی برایتان پیش آمده روبرو شوید. شاید راه حل به سادگی رفتن سریع به بانک باشد!! اما می‌تواند کمی ‌هم پیچیده باشد. حالا راه حل هرطور باشد، این هشداری برای شما است که اگر همین الان این مشکل را حل نکنید بعدها و طی هفته بعد این مشکل قدیمی‌ دوباره آشکار می‌شود. شاید راه حل سریعی به ذهنتان بیاید، اما بهتر است با کند و کاو کردن در مورد مشکل و منشا و اساس آن برای همیشه آن را حل کنید.

متولد آذر
: شما امروز سعی می‌كنید تا جایی كه امكان دارد با كمك دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراكه اگر آنهایی كه بهتان كمك كرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان كمك كنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینكه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین كنید.

متولد دی
: امروز یك سوء تفاهم كوچك بین شما و خواهر و یا برادرتان ممكن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف كند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل كردن این مشكل بكنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممكن است با یك دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا كنید. یكی از روش‌های به حداقل رساندن مشكلات اجتناب از غیبت كردن است، چراكه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یك مشاجره و دعوا فراهم می‌كند.

متولد بهمن
: شخصی كه شما دنبالش می‌گشتید امروز می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینكه شما اكنون انرژی‌ای را دریافت كرده‌اید كه افق‌های فكریتان را گسترده می‌سازد و فكرتان را با تفكرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی كه دیگران به شما توجه می كنند سعی نكنید كه زیاد توضیح بدهید؛ اندكی ابهام آنها را در شك و تردید نگه خواهد داشت.

متولد اسفند : هم اكنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یك بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مكان كنید، شغلتان را عوض كنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض كنید، قبل از اینكه هر تصمیمی ‌برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی كنید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: