کد خبر: ۷۵۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۶۵
دانیل ارزانی بازیکن ایرانی در استرالیا می‌درخشد.
آقای کی‌روش «دانیل ارزانی» را سریعتر بیاور!
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: دانیل ارزانی بازیکن ایرانی در استرالیا می‌درخشد.

یک بازیکن ایرانی الاصل در استرالیا، تعریف و تمجید رسانه های این کشور را برانگیخته است. اگر فیلم بازی های او را نگاه کنید، کاملا متوجه می شوید علت این تعریف ها چیست.
 
دانیل یک بازیکن تکنیکی است و توانایی بردن نبردهای تک به تک را دارد. او با استارت های انفجاری اش، می تواند هر خط دفاعی را به دردسر بیاندازد. او استاد لایی انداختن است و حتی در نبردهای یک به دو و حتی یک به سه هم می تواند برنده شود.
 
او تکنیک نابی دارد و بی شک حضورش در تیم ملی می تواند کمک حال کی روش باشد. ارزانی از آن استعدادهای نابی است که استرالیایی ها برایش شدیدا دندان تیز کرده اند و می خواهند او را سریعا در لیست تیم ملی کشورشان قرار دهند تا مبادا به تیم ملی ایران ملحق شود.
 
ارزانی در پست وینگر راست بازی می کند و حتی در بازی های قهرمانی جوانان آسیا در تیم ملی استرالیا حاضر بود و نمایش چشم نوازی داشت. او پدر و مادری ایرانی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: