کد خبر: ۷۵۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۴۰۰
مهناز افشار بازیگر مطرح سینما گفت: اکنون اولویت های من با گذشته فرق کرده است. الویت زندگی من اکنون دخترم است. نمی توانم در همه فیلم ها حضور پیدا کنم.
مهناز افشار: اولویت اصلیم در زندگی، دخترم استبه گزارش خبرداغ به نقل از سینماسینما: مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران در جشنواره سی و ششم با فیلم «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی حضور یافت. او در این فیلم به همراه سارا بهرامی و امین حیایی به نقش آفرینی می پردازند. مهناز افشار در این فیلم نقش یک مادر دلسوز را دارد که معتقد است حضور در این نقش برایش اهمیت زیادی داشته است.

مهناز افشار بازیگر فیلم «دارکوب» درباره بازی در این فیلم گفت:«مایل نیستم که در تلویزیون حاضر شوم. البته چیز خاصی را هم از دست نداده ام. ارتباط با مردم را خیلی دوست دارم. ترجیح می دهم در فضاهای دیگری با مردم ارتباط برقرار کنم.فیلم «دارکوب» برای من خیلی مهم بود.  وجه تفاوت زیادی نسبت به فیلم های دیگرمن داشت. حس مادری و ارتباط با فرزند موضوعی است که برای من جذابیت های ویژه ای را در این فیلم رقم زد. حس من نسبت به باران دختر بچه ای که در فیلم حضور داشت بسیار زیاد و جالب است. همواره به او این حس خوب را خواهم داشت.»

او ادامه داد:«برای سرنوشت فیلم «ارادتمند نازنین ، بهاره، تینا» متاسف هستم و در این باره افسوس می خورم. اگر نظر من این میان تاثیر گذار بود همه فیلم های توقیفی را رفع توقیف می کردم. البته من فرد ناامیدی نیستم و همواره در زندگی شخصی و حرفه ای نیز با امید زندگی می کنم.»

مهناز افشار درباره شباهت های نقشش در «برف رو کاجها» با فیلم «دارکوب» گفت:« زمانی که بازی درونی می شود ناخوداگاه یک وجه های اشتراکی در نقش ها دیده می شود. زمانی که «برف روی کاجها» را بازی کردم ۳۰ سالم بود. اما اکنون ۴۰ سالم است. به هر حال تجربه این سالها باعث شده که درباره هر نقشی تامل کنم و در آن متفاوت ظاهر شوم. همه انسانها در بعضی از مواقع رفتارها و عکس العمل های شبیه به هم و مشترک نشان می دهند. این تازه تعریفی از زندگی است. نقش ها در دنیای بازی که جای خود را دارند. اما امیدوارم تجربه های این ۱۰ سال به من کمک کرده باشد تا در این نقش عملکرد خوبی از خودم نشان داده باشم.»

مهناز افشار درباره پیشنهاد های دیگر و عدم حضور در فیلم های دیگر جشنواره گفت:«اکنون  اولویت های من با گذشته فرق کرده است. اولویت زندگی من دخترم است. نمی توانم در همه فیلم ها حضور پیدا کنم. البته یک کار جدید را با آقای فریدون جیرانی دارم که در آینده بیشتر درباره آن خواهید شنید. نمایش «الیور توئیست» را هم اکنون روی صحنه داریم. فیلم آقای فرمان آرا«دلم می خواد» هم هنوز اکران نشده است. فیلم آقای کاهانی هم هست که البته هنوز توقیف است. انتخاب و الویت من در «دارکوب» شخصیت نیلوفر بود و روی این نقش تمرکز داشتم. اکنون سلیقه من در سینما بیشتر روی نقش هایی است که بسیار درونی هستند و در داخل انقلاب به پا می کنند. نقش هایی که شما در تصویر چیز خاصی از آن نمی بینید اما در درون حرفهای زیادی برای گفتن دارد. واقعا دیگر دغدغه دیده شدن ندارم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: