کد خبر: ۷۵۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۳۲۲
نماینده‌های آسیایی ایران رقابت‌های هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر را زودتر از سایر تیم‌ها برگزار کردند تا با استراحت بیشتر به مصاف رقبای خود بروند.
شوک به رقیبان استقلال و پرسپولیسبه گزارش خبرداغ،به همین خاطر نگاهی کلی انداختیم به نتایج و اتفاقاتی که برای رقیبان سرشناس نماینده‌های ایران در کشورهای امارات، قطر و عربستان رخ داد. 

 

لیگ ستارگان قطر

رقیب استقلال باخت‌، طارمی شوکه شد

پنج‌شنبه شب بازی‌های هفته شانزدهم لیگ ستارگان با دو بازی حساس پیگیری شد، جایی که چهار نماینده آسیایی این کشور مقابل هم صف‌آرایی کردند تا با نتایج رقم خورده در این دو بازی رقیبان ذوب‌آهن و پرسپولیس در کورس قهرمانی همچنان به تاخت و تاز خود ادامه دهند. الغرافه در روزی که آیگون بولنت سرمربی ترکیه‌ای به مهدی طارمی و وسلی اشنایدر برای بازی‌های هفته اول لیگ قهرمانان استراحت داده بود مقابل الدحیل رقیب ذوب‌آهن به میدان رفت و با شوک شکست سنگین ۵-۱ روبه‌رو شد. بولنت سرمربی الغرافه بعد از اینکه با چهار گل عقب افتاد طارمی را در ۲۵ دقیقه پایانی روانه میدان کرد اما حضور این بازیکن چاره کار نشد تا در نهایت شکست سنگین و شوکه‌کننده ۵-۱ ثبت شود تا الدحیل به یکه‌تازی خود ادامه دهد اما در دیگر بازی این شب که برای مربیان استقلال و پرسپولیس اهمیت زیادی داشت یاران پورعلی‌گنجی در السد به برتری ۲- صفر مقابل الریان در قطرکلاسیکو رسیدند تا همچنان جایگاه دوم را حفظ کنند و به تعقیب الدحیل ادامه دهند. در این بازی پورعلی‌گنجی به خوبی از مهار مثلث ویرانگر شیرهای دوحه برآمد تا راه مهار آنها را به مدافعان استقلال نشان دهد. 

 

لیگ امارات

گرد و خاک بنفش‌ها در بازگشت به صدر

یکی دیگر از رقیبان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با برتری در بازی خود موفق شد در بازگشت به صدر جدول گرد و خاک به راه بیندازد. هفته شانزدهم لیگ امارات با برتری شیرین العین برابر الامارات توأم شد تا شاگردان زوران مامیچ به صدر جدول بازگردند. بنفش‌ها که دوست نداشتند یکه‌تازی را به الوحده تعارف کنند در همان نیمه نخست کار را با درخشش مهره‌های خارجی خود تمام کردند تا با برد ۳- صفر دوباره صدرنشین شوند. دیگر نماینده‌های آسیایی امارات هم در این هفته بد کار نکردند به خصوص الوحده که چهارشنبه شب از سد رقیب خود حتا عبور کرد تا طعم صدرنشینی موقت را بچشد. توقف الجزیره مقابل الوصل هم از دیگر نتایج جالب این هفته لیگ امارات بود که باعث شد رقیب پرسپولیس همچنان از فرم خوب دور باشد. نکته کلیدی در بازی‌های این هفته امارات به درخشش مهره‌های خارجی تیم‌های اماراتی در آستانه ورود به لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گشت. 

 

لیگ عربستان

فرار دقیقه نودی الهلال از شکست

صدرنشین لیگ عربستان و حریف استقلال در شهرآورد حساس ریاض مقابل رقیب سنتی النصر در دقیقه ۹۰ از شکست فرار کرد. این بازی را النصری‌ها بهتر شروع کردند و در دقیقه ۸ توسط کابانانگا از حریف پیش افتادند. پس از اینکه نیکلاس میلسی این گل را جبران کرد، دوباره النصری‌ها به گل رسیدند تا در نیمه دوم شاگردان رامون دیاز که خود را در آستانه یک شکست خانگی در بازی مهم دربی می‌دیدند، تلاش زیادی برای جبران داشته باشند و در نهایت اشرف بن شرقی، ستاره مراکشی و خرید جدید الهلال، این تیم را نجات داد و گل تساوی را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. الاهلی عربستان رقیب تراکتورسازی در روز دوشنبه مقابل الفیصلی به برتری رسید تا در یک قدمی الهلال صدرنشین بایستد. جدال تیم‌های دوم و چهارم جدول عربستان در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود الاهلی به پایان رسید تا شاگردان ربروف با این برد ۴۱ امتیازی شوند و با توجه به توقف الهلال در بازی همزمان، فاصله با این تیم صدرنشین را به ۲ امتیاز کاهش دادند.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: