کد خبر: ۷۵۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۱۰
مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی بیمه تامین اجتماعی گفت: بیش از ١ میلیون و ١٧٠هزار کارگر ساختمانی در کشور تحت پوشش حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.
تقاضای صدور دفترچه‌های بیمه با استفاده از تلفن همراهبه گزارش خبرداغ ، بهروز کریمی در کارگاه آموزشی همکاران واحد نامنویسی استان  با اشاره به ضرورت پوشش بیمه‌ای کارگران ساختمانی به عنوان اقشار آسیب‌پذیر جامعه گفت: خوشبختانه با ایجاد سامانه رفاهی مدیریت جذب کارگران واقعی ساختمانی تسهیل و ١٧٨ هزار نفر افراد غیر از سیستم حمایتی تأمین اجتماعی خارج شدند.

کریمی از خدمات الکترونیکی سازمان بویژه اجرای طرح SSN در سازمان به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و افزود: با استقرار این سامانه ١میلیون و ٢٠٠هزار فقره همپوشانی شناسایی و این تعداد فقره سوء استفاده از منابع سازمان در حوزه بیمه بیکاری و مستمری و... مورد پیگیری قرار گرفتند.

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی در راستای توسعه خدمات الکترونیکی سازمان از ایجاد اپلیکیشنی در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: مخاطبین سازمان و کاربران تلفن همراه می‌توانند به صورت غیر حضوری، از طریق گوشی خود تقاضای صدور دفترچه را از شعبه مربوطه یا کارگزاری داشته باشند و حتی دفترچه را از طریق پست و یا جلوی درب منزل تحویل بگیرند.

به گزارش ایسنا،شهنازحمزه لو، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با اشاره به دستاوردهای سازمان در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه تحت پوشش سازمان گفت: در راستای تسریع در فرایند ارائه تعهدات با اجرای پروژه‌های نوین و الکترونیکی سازمان در چند سال اخیر گام‌های بلندی را در این زمینه برداشته که این فعالیت‌ها رضایتمندی قابل توجهی را برای این مجموعه در بر داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: