کد خبر: ۷۵۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۸۷۸
یکی از ماهرترین ها در رشته بازی کامپیوتری بعد از آنکه قصد پایان دادن به بازی آنلاین خود داد متوجه مسئله ی نگران کننده ای شد
فلج شدن جوان چینی بر اثر بازی کامپیوتریبه گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: یکی از ماهرترین ها در رشته بازی کامپیوتری بعد از آنکه قصد پایان دادن به بازی آنلاین خود داد متوجه مسئله ی نگران کننده ای شد.
 
هشدارهای جدی در مورد رعایت زمان استاندارد انجام بازی های رایانه ای امری مهم است که متاسفانه برخی از جوانان و حتی نوجوانان آن را جدی نمی گیرند ، در حالیکه بارها شاهد عوارض آن در گروه های سنی مختلف بوده ایم بازهم آمار نگران کننده ای از حوادث و عوارض ناشی از علاقه شدید به این بازی ها را دریافت می کنیم که در تازه ترین اخبار مربوط به این مهم حادثه ای است که برای یک جوان چینی اتفاق افتاد منتشر شده است.
 
پسر جوان به طور کامل حس و توان حرکت قسمت کمر به پایین خود را از دست داد ، اتفاقی تلخ کخ براثر بازی کامیپوتری رخ داد.
 
یکی از ماهرترین های چین در زمینه بازی های کامپیوتری بعد از ساعتها بازی اینترتی در کافه دچار مشکل نگران کننده شد ، او که چیزی بیش از 20 ساعت درگیر یک بازی کامپیوتری آنلاین بود ناگهان متوجه شد که نمی تواند کمر و پاهایش را حرکت دهد و به طور کامل این این ناحیه دچار حالت فلج شده است.
 
بعد از تماس با اورژانس آمبولانس و نیروهای اورژانس در محل حاضر شدند و او را با وضعیت خاص به بیمارستان منتقل کردند.
 
یکی از دوستانش که شاهد وضعیت او بود گفت :ساعتهای طولانی مشغول بازی پرهیجان اینترنتی بود تا اینکه فکر می کنم بعد از 21 ساعت خواست بازی را متوقف کند و به خانه بازگردد که ناگهان متوجه شد نمی تواند پاها و کمرش را حرکت دهد ، وضعیت بدی بود و پشیمانی از این عادت و اعتیاد به بازی رایانه ای را در چهره اش می دیدم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: