کد خبر: ۷۵۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۰
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با کاهش دمای شبانه در نقاط مختلف استان انتظار می رود دمای امشب 9 شهرستان به کمتر از صفر درجه برسد.
دمای زیرصفر برای شهرهای زلزله زده کرمانشاه/ آغاز بارندگی ها از هفته آینده

به گزارش خبرداغ ، علی محمد زورآوند روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا، افزود: دمای امشب شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو، سنقر و کلیایی، کنگاور، هرسین، صحنه، روانسرو و جوانرود به کمتر از صفر درجه می رسد.

وی ادامه داد: سردترین نقاط استان امشب اسلام آبادغرب، کنگاور و سنقر و کلیایی خواهد بود که دمای آن ها به 6 درجه زیر صفر خواهد رسید.
زورآوند اظهار کرد: شهرستان های کرمانشاه با 4 درجه و دالاهو و روانسر نیز با 3 درجه زیر صفر هوای سردتری نسبت به بقیه نقاط خواهند داشت.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه در ادامه افزود: دمای امشب صحنه و جوانرود به 2 درجه و هرسین به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: برای فردا (جمعه) نیز انتظار می رود دمای روزانه یک درجه و دمای شبانه تا سه درجه نسبت به امروز و امشب افزایش یافته و هوا گرمتر شود.
زورآوند گفت: تا روز دوشنبه آینده پدیده غالب در جو استان وزش ملایم باد و افزایش ابر خواهد بود و دمای هوا که در روزهای پایانی هفته کاهش می یابد از روز شنبه افزایش خواهد یافت.
معاون هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه از دوشنبه تا چهارشنبه هفته آینده بارش های خوبی برای استان پیش بینی می شود، گفت: این بارش ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
وی گفت: پیش یابی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از سه شنبه 24 بهمن تا یکشنبه 29 بهمن بارش های خوبی برای نقاط مختلف استان خواهیم داشت که در روزهای آتی اطلاعات دقیق تری در خصوص آن ها منتشر خواهد شد.
میانگین بارش های سال زراعی 95-96 استان کرمانشاه به حدود 115 میلی متر رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 5 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز حدود 50 درصد کاهش نشان می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: