کد خبر: ۷۵۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۹۶
مدیر املاک تجاری سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان از مالکان سر قفلی پلاسکو دعوت کرد تا برای عقد تفاهم نامه ملک تجاری خود در ساختمان پلاسکو جدید به این سازمان مراجعه کنند.
دعوت از مالکان پلاسکو برای عقد تفاهمنامه با بنیاد مستضعفانمهروند مدیر املاک تجاری سازمان اموال و املاک بنیاد از مالکان سرقفلی واحدهای تجاری پلاسکو دعوت کرد تا از روز دوشنبه 23 بهمن به منظور عقد تفاهمنامه ضمن هماهنگی با شماره تلفن تماس 88881682 با در دست داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و همچنین اصل و کپی آخرین قرارداد اجاره به سازمان اموال بنیاد واقع در بزرگراه رسالت، روبروی پارکینگ بیهقی، ساختمان شماره یک، طبقه دوم واحد املاک تجاری مراجعه کنند.

به گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، این تفاهمنامه بر اساس هماهنگی به عمل آمده در جلسات مشترک با وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تهیه شده و در بخشی از آن تصریح شده است: ارزش سرقفلی مورد اجاره قبل ازتخریب، توسط کارشناس رسمی منتخب مراجع قضایی تعیین و با اعمال و احتساب نرخ شاخص تورم سالانه اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا زمان تحویل واحد جدید محاسبه و منظور می گردد.

مالکان سرقفلی واحد های تجاری پلاسکو می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن 88881682 تماس حاصل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: