کد خبر: ۷۵۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۴۶۲
امروز 10 دستاورد نوین و کم نظیر نظام بانکی کشور در بزرگترین رویداد سالانه بانک ملی ایران موسوم به «ملی شو» رونمایی شد.
10 محصول و خدمت جدید بانک ملی ایران در «ملی شو» رونمایی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، حساب ملی سکه، توریست کارت، دستگاه VTM، دستگاه CRS ، رمز یک  بار مصرف ملی کارت، ملی فاند، ملی بازار، باجه جوانه ها، بانک آفیسر و شعبه سیار 10 محصول نوین مرتبط با حوزه بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران است که جزییات آن امروز در «ملی شو» با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و برخی مقامات و خبرنگاران برای حاضران تشریح شد.
حساب ملی سکه، حسابی با موجودی سکه بهار آزادی به جای وجه نقد است که به عنوان یک پروژه‌ ملی برای اولین بار در کشور رونمایی شد. دارندگان حساب و کارت سکه به راحتی می توانند از کیوسک‌های بانک، سکه دریافت و یا برای سایرین سکه کارت به کارت کنند.
همچنین توریست کارت بانک ملی ایران از دیگر محصولات نوین رونمایی برای توسعه صنعت توریست و حمایت از گردشگری است. این سامانه قابلیت ارائه تمامی خدمات مورد نیاز توریست اعم از کنترل ویزا، دریافت ارز، ارائه سیم‌کارت و تحویل توریست کارت را در کیوسک‌های بانک ملی ایران از طریق استفاده در پایانه‌های فروش، خودپردازها و خریدهای اینترنتی را دارد.
دستگاه VTM خدمت دیگر بانک ملی ایران برای ارایه خدمات شعبه در تمام ساعات شبانه‌روزی به مشتریان است. به وسیله این شعبه تمام الکترونیک، امکان افتتاح حساب، انجام انواع تراکنش‌های مالی، دریافت ملی کارت، وصول چک، دریافت کارت هدیه و ارتباط تصویری با کارشناسان خبره بانک در هر ساعت شبانه‌روز فراهم می شود.
همچنین CRS دستگاه خودپرداز و خوددریافتی است که امکانات جدیدی را در حوزه بانکداری الکترونیک به مشتریان ارایه می دهد.
رمز یکبار مصرف ملی کارت نیز امکانی است که با نصب اپلیکیشن «ملی @» برای بی‌نیازی از حفظ محرمانگی رمز کارت و ‌افزایش ضریب امنیت کارت‌های بانکی فراهم می شود. با این خدمت می توان علاوه بر سایر خدمات بانکی، در هر لحظه رمز جدید برای کارت دریافت کرد.
ملی فاند نیز تجربه ای جدید برای تامین مالی جمعی با اعتبار بزرگترین بانک کشور است که امکان انتخاب محل مصرف منابع مشتری در امور مربوط به حمایت از خیریه ها و یا طرح‌ها و پروژه‌های نیازمند سرمایه را می دهد.
ملی بازار یا زنجیره تامین مالی با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دیگر دستاورد رونمایی شده امروز در «ملی شو» است که رابطه‌ای برد – برد را بین تولید کننده و مصرف کننده در بستر امن بانک ملی ایران فراهم می کند.
از جمله ویژگی های این محصول هم می توان به شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی، کاهش جذابیت کالای قاچاق، توسعه بازار و اطمینان خاطر از برگشت وجوه در موعد مقرر و ارائه تسهیلات با نرخ‌های جذاب به مصرف کنندگان تولیدات داخلی اشاره کرد.
ارائه خدمات بانکی به جذاب ترین شیوه به کودکان و نوجوانان هم دیگر اولویت مورد توجه بانک ملی ایران بوده که به همین منظور بستری امن برای ارائه نوآورانه ترین خدمات با به روزترین تجهیزات را در باجه جوانه ها به مشتریان آتی فراهم کرده است.
همچنین  شعبه سیار  به عنوان یکی از تازه ترین خدمات بانکی دنیا که در تعامل تنگاتنگ با بانکداری دیجیتال است، برای ارائه خدمات بانکی در هر نقطه به انتخاب مشتری امروز رونمایی شد.
بانک آفیسر دیگر محصول رونمایی شده در «ملی شو» است که به عنوان پیشرفته ترین نحوه خدمت رسانی به مشتریان بر بستر پیام رسان «بله» شناخته می شود.
لازم به ذکر است این دستاوردها با تکیه بر ارائه خدمات نوین بر پایه «بانکداری دیجیتال» و با هدف مشتری مداری با استفاده از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ارائه شده است. مراسم امروز به صورت مستقیم از صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران نیز پخش شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: