کد خبر: ۷۵۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۵۶۸
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه با تعطیلی مدارس موافق نیستیم، گفت: با توجه به آلودگی هوا، احتمال تعطیلی فردای مدارس تهران زیاد است.
آموزش و پرورش: احتمال تعطیلی فردای مدارس تهران زیاد است

به گزارش خبرداغ ، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه با تعطیلی مدارس موافق نیستیم، گفت: با توجه به آلودگی هوا، احتمال تعطیلی فردای مدارس تهران زیاد است.

عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گو با فارس درخصوص وضعیت دایر یا تعطیلی مدارس در روز آینده، اظهار داشت: با توجه به آلودگی هوا، احتمال اینکه مدارس تهران فردا تعطیل شود، زیاد است.

وی افزود: با تعطیلی مدارس موافق نیستیم زیرا باعث صدمه درسی و ایجاد هزینه های زیادی برای آموزش و پرورش می شود اما نکاتی را باید مدنظر قرار دهیم.

باقری توضیح داد: با توجه به اینکه در آلودگی هوا، دانش آموزان آسیب می بینند زیرا نمی توانند در حیاط مدرسه آرام باشند و فعالیت بدنی دارند و در نتیجه آلودگی، سلامت آنها را به خطر می اندازد و تردد در شهر نیز زیاد است، تعطیلی مدارس اعلام می شود.

وی ادامه داد: بحث اضطرار آلودگی هوا، قانون دارد و به حد مشخص شده که می رسد، مدارس تعطیل اعلام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: