کد خبر: ۷۵۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۲۳۶
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پیامی سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به وطن و فرارسیدن سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس سازمان میراث‌فرهنگی به‌مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به‌گزارش خبرداغ به‌‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری متن پیام علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که امروز چهارشنبه 11 بهمن منتشر شده به شرح زیر است:

«والفجر و لیال عشر. سالروز ورود تاریخی و به‌یاد‌ماندنی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و فرارسیدن سی‌ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادآور بزرگ‌ترین حماسه مردمی تاریخ ایران زمین است. حماسه‌ای که در سایه رهبری مردی بزرگ و هم‌نوایی ملتی سترگ خلق شد و هیچ‌گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

با درود بر روح ملکوتی امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان انقلاب، سالروز طلوع فجر و پیروزی را به مقام معظم رهبری، رؤسای محترم قوای سه‌گانه، دولتمردان خدوم و مردم همیشه‌بیدار ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدورام همدل و همگام، همچون همیشه، برای صیانت از مواریث و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

انگار همین دیروز بود، همه یک‌صدا غریو شادی سردادیم: "امام آمد"، و طلوع فجر و پیروزی آغاز شد. 39 سال سربلندی و استقلال را مرهون هم‌صدایی و هم‌نوایی‌مان هستیم. 39 سال همراهی و همدلی‌مان مبارک!»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: