کد خبر: ۷۵۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۵۹۹
نوشیدن آب میوه های تازه بهترین گام برای تامین ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است ضمن این که اثرات قابل توجه ضد پیری نیز دارد.
با اين نوشيدني‌ها سرعت پيري را كاهش دهيدبه گزارش خبرداغ ،  برای جلوگیری از روند پیری هیچ گام قطعی وجود ندارد ولی نوشیدن ۶ نوع آب میوه یا سبزی به شما برای کاهش سرعت پیری و حفظ سلامت کلی پیشنهاد شده است.

آب گوجه فرنگی: حاوی بیشترین میزان آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن است. رنگدانه کاروتنوئید و مواد شیمیایی گیاهی موجود در این نوشیدنی منجر به مبارزه با اثرات رادیکال‌های آزاد می‌رود. رادیکال‌های آزاد از عوامل اصلی آسیب به سلول‌ها و افزایش سرعت پیری هستند.

آب کلم: برگ‌های کلم غنی از ویتامین کا هستند؛ یک ماده مغذی مفید برای جلوگیری از بیماری‌های قلبی و پوکی استخوان. آب کلم همچنین حاوی مواد معدنی از جمله منگنز، مس، کلسیم، آهن و منیزیم به همراه ویتامین‌های ب ۶، ب ۱، ب ۲، ویتامین ای، فیبر و اسیدهای چرب غیر اشباع است.

آب انگور: پوست و دانه‌های انگور برای سالها در محصولات زیبایی ضد پیری استفاده شده است. انگور حاوی رسوراترول است؛ آنتی اکسیدانی که به مبارزه با نشانه‌های پیری می‌رود.

آب انار: این نوشیدنی به کاهش کلسترول بد یا همان ال دی ال کمک می‌کند ضمن این که راه مفیدی برای مبارزه با چین و چروک‌های صورت است. نوشیدن آب انار یک راه سالم برای حفظ سلامت مثانه و کلیه‌ها نیز هست.

آب هندوانه: نوشیدن آب هندوانه یک راه عالی برای تامین آب بدن و حفظ سلامت پوست است. هندوانه غنی از ویتامین آ برای بازسازی پوست، مرطوب نگه داشتن پوست و مبارزه با خشکی و چین و چروک پوست است.

آب کیوی: آنتی اکسیدان‌های موجود در کیوی از قبیل ویتامین ث و ویتامین ای، برای کاهش آسیب‌های پوستی ناشی از رادیکال‌های آزاد بسیار مفید است. ویتامین ث موجود در کیوی به تولید کلاژن کمک می‌کند؛ کلاژن نوعی پروتئین بافت همبند است که سبب استحکام پوست انسان می‌شود. با افزایش سن تولید کلاژن کاهش یافته و خاصیت ارتجاعی پوست از دست می‌رود. مواد تحریک کننده کلاژن مانند عصاره کیوی به محصولات مراقبت از پوست اضافه می‌شوند تا با استحکام بخشیدن به بافت پوست، ظواهر و نشانه‌های پیری پوست را به تعویق بیندازند.

 آوای سلامت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: