کد خبر: ۷۵۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۸۲
سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای شرکت‌های هواپیمایی را مکلف کرد نسبت به نظارت بر قیمت و نحوه عرضه و فروش بلیط اقدام و در صورت ابطال پرواز موظفند نسبت به استرداد تمام وجه به مسافران اقدام کنند.
اطلاعیه مهم سازمان هواپیمایی درباره مسافرانی که بلیت سفر دارند
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی به دنبال یخبندان فرودگاه‌ها در روز‌های اخیر در اطلاعیه به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد نسبت به نظارت بر قیمت و نحوه عرضه و فروش بلیط اقدام و در صورت ابطال پرواز موظفند نسبت به استرداد تمام وجه به مسافران اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است تحت هر عنوان افزایش نرخ بلیط، نسبت به روز‌های قبل قابل قبول نبوده و با متخلفین برخورد قانونی توسط مبادی ذیربط، از جمله سازمان تعزیرات حکومتی صورت خواهد پذیرفت.

ضمنا هرگونه شکایت با ارائه مستندات ازطریق سامانه حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری www.cao.ir قابل پی گیری خواهد بود
میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: