کد خبر: ۷۵۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۵۳
یکی از بازارهای خشکبار و تنقلات شهر اراک در آستانه طولانی ترین شب سال مدیر طرح تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: قیمت کالاهایی همچون برنج، شکر، فرآورده‌های لبنی، گوشت و... در آستانه سال جدید تغییر نمی‌کند.
قیمت کدام کالاها در آستانه عید نوروز تغییر نمی‌کند؟
به گزارش خبرداغ ، حمیدرضا جوادی با اشاره به ایام پایانی سال و نزدیکی به عید نوروز تصریح کرد: در این ایام با افزایش قیمت مواجه نخواهیم شد. در واقع عدم تغییر قیمت در خصوص یکسری از کالاهای اساسی از سوی رئیس جمهور و معاون اول مورد تاکید بوده که این کالاها شامل برنج، شکر، فرآورده‌های لبنی، گوشت و... است.

وی ادامه داد: کنترل قیمت‌ها در کالاهای ذکر شده از طریق مبادی تولید و معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت تحت نظارت و کنترل است. همچنین در مبادی خورده فروشی نیز این امر کنترل می‌شود و و با افرادی که گران‌فروشی می‌کنند، برخورد خواهد شد.

مدیر طرح تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا سرمای اخیر باعث آسیب رسیدن به محصولات شده و این امر بر قیمت‌ها تاثیرگذار است، گفت: اگر مانند سال گذشته که پرتقال آسیب دید، چنین مساله‌ای باز هم بروز کند، واردات را دنبال خواهیم کرد و دولت برای آن مصوبه می‌دهد. سال گذشته پرتقال مورد نیاز استان مازندران و گیلان از ترکیه وارد شد. 

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: