کد خبر: ۷۵۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۲۴۰
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از پایان مهلت بخشودگی اضافه خدمت‌های ناشی از غیبت سربازان در 22بهمن ماه خبر داد.
22 بهمن؛ آخرین مهلت بهره‌مندی از بخشودگی اضافه خدمت غایبان سربازی

به گزارش خبرداغ،رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از پایان مهلت بخشودگی اضافه خدمت‌های ناشی از غیبت سربازان در 22بهمن ماه خبر داد.

سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: مدت‌ها قبل با تصمیم‌ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد تا اضافه خدمت‌های ناشی از غیبت تمامی مشمولانی که تا 22 بهمن‌ماه امسال برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کنند بخشیده شود.

وی با بیان این که این مهلت تا 22 بهمن‌ماه قابل استفاده است، ادامه داد: بنابراین تمامی آن دسته از مشمولان غایب که تا قبل از 22 بهمن ماه به دفاتر پلیس+ 10 مراجعه کرده و برگه اعزام به خدمت خود را دریافت کنند اضافه خدمت‌های ناشی از غیبت بخشیده خواهد شد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه این مدت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد در مورد اینکه مقدار غیبت دراین مورد چه میزان تاثیر دارد، گفت: مقدار غیبت هیچ تاثیری در این بخشودگی ندارد. بنابراین افرادی که یک روز غیبت داشته یا چندین سال غیبت داشته مشمول هستند و تا 22 بهمن‌ماه این بخشودگی معتبر است و مشمولان غایب اگر بعد از این تاریخ اقدام کنند اضافه خدمت ناشی از غیبت به آنها تعلق خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: