کد خبر: ۷۵۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۲۹۳
مشکلات و موانع فراروی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بررسی می‌شود.

بررسی مشکلات فراروی سرمايه‌گذاران و فعالان اقتصادی کيشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان با بر پایی نشست‌ها، جلسات در کار گروه‌های مختلف و با دعوت از صاحبان صنایع، بخش خصوصی، مالکان پروژه‌های ساختمانی، انبوه‌ سازان و رؤسای بانک‌های مستقر در جزیره کیش به بررسی موانع مشکلات فراروی بخش خصوصی می‌پردازد. 

در اين خصوص دكتر محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تأکید دکتر انصاری لاری مبنی بر رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و تسهیل شرایط فعالیت بخش خصوصی در جزیره کیش گفت: برگزاری جلسه کار گروه‌های اقتصادی که طی سه ماه گذشته با حضور صاحبان سرمایه و فعالان اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش با جدیت تشکیل شده است تا حصول نتایج منطقی و مثبت دنبال خواهد شد.  

بر اساس این گزارش بررسی موانع و مشکلات فراروی سرمایه‌گذاران در جهت تسریع و اتمام مراحل ساخت پروژه‌های نیمه تمام و بهره‌ برداری از این طرح‌ها و جلب مشارکت بانک‌ها برای اعطای تسهیلات و تأمین اعتبار طرح‌های نیمه تمام با هدف رونق بیشتر فضای کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی در جزیره زیبای کیش از مهمترین موارد مطرح شده مي‌باشد. علاوه بر آن و در راستاي حمايت از سرمايه‌گذاران روز يكشنبه جلسه‌اي نيز با حضور رؤساي تمامي بانك‌هاي مستقر در منطقه آزاد كيش برگزار شد و معاون اقتصادي و مديران مربوطه مذاكرات مفصلي با مديران بانك‌ها به انجام رساندند. در اين جلسه مشكلات بانك‌ها، سازمان و سرمايه‌گذاران به بحث و بررسي گذاشته شد. علاوه بر آن به منظور تسهيل و توسعه روابط بانك‌ها با سازمان مقرر شد شوراي هماهنگي بانك‌هاي منطقه آزاد كيش در آينده تشكيل شود.

لازم به ذکر است پیش از این نیز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و تیم مدیریتی ایشان در روند بازدید از پروژه‌های بخش خصوصی در جزیره کیش و برگزاری نشست‌های متعدد با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از نزدیک در جریان مشکلات و شرایط فعالیت آنها قرار گرفته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: