کد خبر: ۷۵۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۴۶۶
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۷۸۸ داوطلب در آزمون سراسری ۹۷ خبر داد و گفت: داوطلبان تا روز چهارشنبه ۱۱ بهمن فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
تازه ترین آمار ثبت نامی‌های کنکور اعلام شد
به گزارش خبرداغ ، دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که برای ثبت نام در آزمون سراسری ۹۷ نام نویسی نکرده‌اند، مهلت ثبت برای شرکت در این آزمون تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه جاری تمدید شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۹ بهمن ماه جاری تعداد ۷۸۸ هزار و ۵۱۶ داوطلب در آزمون سراسری ۹۷ ثبت نام نموده‌اند. بنابراین داوطلبان فرصت دارند در مهلت باقی مانده برای ثبت نام در آزمون فوق اقدام کنند.

دکتر توکلی خاطر نشان کرد: همچنین آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام کردند نیز می‌توانند در این مهلت باقی مانده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود  اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان در خصوص زمان برگزاری کنکور ۹۷ تصریح کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنج شنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه ۹۷ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می‌شود و نتیجه اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط در دهه دوم مرداد ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: