کد خبر: ۷۵۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۴۷
پرواز بندرعباس به تهران همچنان در خواب زمستانی
‌درحالی‌ روز گذشته(8 بهمن) تمامی پروازهای بندرعباس به تهران باطل‌ شده بود که ظاهرا این روند امروز هم ادامه دارد و مسافران برای رسیدن به تهران باید به فکر وسایل نقلیه جایگزین همچون قطار باشند!
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، از شنبه شب 7 بهمن که پرواز شماره 4038 هواپیمایی زاگرس مسیر بندرعباس به تهران به دلیل شرایط نامساعد جوی مقصد به بندرعباس بازگشت تا روز گذشته که پروازهای این مسیر شرکت‌های کاسپین ساعت 7، زاگرس 7:30 صبح، ماهان 09:45، آسمان 14:10، ایران ایر 16:40، کاسپین 17:30،کیش ایر 19:15، آتا 21:50، زاگرس 21 و ماهان 22:10 تاکنون باطل‌ شد، همچنان هیچ پروازی از بندرعباس موفق به برخاستن به مقصد تهران نشده است.

در این بین پرواز بندرعباس به تهران صبح امروز سه شرکت کاسپین 7:40 صبح، ماهان 7:50 و ایران ایر 8:05 هم به جمع باطلی‌ها پیوستند تا شاهد باشیم پروازهای صبح امروز از تهران به مقصد بندرعباس به زمین نخواهد نشست.

کاسبی داغ شرکت‌های هواپیمایی در هوای برفی/بلیت بندرعباس- تهران به بالای 600 هزار تومان رسید!

این روند در حالی است که موجب شده پروازهای بندرعباس به چابهار 8:50 شرکت ایران ایر، بندرعباس به ساری 8:55 قشم ایر، بندرعباس به تهران 9:45 ماهان و بندرعباس به تهران 14:15 قشم ایر باطل شود و از سرنوشت پروازهای دیگر بندرعباس به تهران هنوز اطلاعی از باطل شدن در دسترس نیست و تنها شرکت هواپیمایی آتا پرواز ساعت 21:50 خود از بندرعباس به‌سوی تهران را باطل کرده است.

با توجه به باطل شدن پروازها آنچه بیش از هر موضوعی موجب نارضایی مسافران شده بالا رفتن قیمت پروازی این مسیر است که با مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین بلیت می‌توان آن را مشاهده کرد که قیمت‌ها از 390 هزار و 500 تومان آغاز و به 623 هزار تومان رسیده است، آن‌هم در شرایطی که مشخص نیست این پروازها انجام می‌شود یا خیر!

کاسبی داغ شرکت‌های هواپیمایی در هوای برفی/بلیت بندرعباس- تهران به بالای 600 هزار تومان رسید!

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: