کد خبر: ۷۵۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۲
مهاجم جدید پارس جنوبی در بازی برابر استقلال از زمین اخراج شد تا دومین بازی اش یک خاطره تلخ برایش باشد.
داور برنامه هایمان را به هم ریخت/ منتظری صددرصد مرتکب پنالتی شدبه گزارش خبرداغ،روح الله سیف اللهی که در نیم فصل دوم از سیاه جامگان به پارس جنوبی پیوست در اولین بازی اش برابر استقلال خوزستان موفق به گلزنی شد؛ اما بازی دوم او برابر استقلال تهران یک مسابقه تلخ برایش از آب درآمد. او یک اخطار به خاطر تشخیص تمارض در صحنه مشکوک به پنالتی گرفت و با اخطار دوم در دقیقه 20 از زمین اخراج شد. سیف اللهی درباره این بازی گفت:« اول باید از همه هواداران، مسئولان و کادرفنی و بچه های تیم عذرخواهی کنم به خصوص هواداران که از راه دور برای تشویق تیم آمده بودند.»


مهاجم جدید پارس جنوبی درباره صحنه های پنالتی و اخراجش گفت:« یک اشتباه داوری بود. در آن صحنه صددرصد روی من خطای پنالتی رخ داد. همه دیدند این صحنه خطا بود؛ اما دیگر حرف زدن فایده ای ندارد و ما روی اشتباه داوری بازی را باختیم. امیدوارم هفته بعد سایپا را ببریم و در کورس سهمیه آسیا بمانیم.»


او درباره اخطار اول و دومش گفت:« اخطار دوم به نظرم درست بود؛ اما اخطار اول کاملا اشتباه بود. هم به اشتباه خطای روی من را پنالتی نگرفت و بدتر از آن به من کارت زرد داد.»


سیف اللهی اضافه کرد:« ما برای سه امتیاز بازی به زمین آمده بودیم و تمام برنامه ریزی مان برای برد بود؛ اما در آن بیست دقیقه اتفاق هایی افتاد که تمام برنامه های تاکتیکی ما را به هم ریخت و نتوانستیم آن ها را اجرا کنیم. بعد از آن هم به فکر این بودیم که بازی مساوی شود و نبازیم که اخراج من تمام برنامه ها را به هم ریخت.»


او که بازی بعدی تیمش را به خاطر محرومیت از دست داده است گفت:« به نظر من باید اخطار اول من را ببخشند. آن صحنه پنالتی بود و نباید کارتی به من داده می شد و معتقدم می توانند کارت زرد اول من را ببخشند.» سیف اللهی در انتها گفت:« ما هفته بعد در زمین خودمان فقط می خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم و این روند نبردن در نیم فصل دوم را تمام کنیم.»

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: