کد خبر: ۷۵۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۲۸۷
وزیر ارتباطات با بیان اینکه فعالیت توئیتر در ایران ممنوع شده است، گفت: فعالیت ایرانیان در توئیتر ممنوع نیست.
محمد جواد آذری جهرمی: فعالیت ایرانیان در توئیتر ممنوع نیست

وزیر ارتباطات با بیان اینکه فعالیت توئیتر در ایران ممنوع شده است، گفت: فعالیت ایرانیان در توئیتر ممنوع نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، محمد جواد آذری جهرمی در اختتامیه مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد با تاکید بر لزوم استفاده از جوانان در مسئولیتهای اجرایی، افزود: با وجود دستور رییس جمهور مبنی بر اینکه حداقل ۲ معاون جوان در وزرتخانه ها انتخاب شوند، هنوز این اتفاق رخ نداده است. رییس جمهور از خودش شروع کرد و من را به عنوان وزیر انتخاب کرد.

وی ادامه داد: اینگونه نباشد که وقتی در شرایط نیاز هستیم جوانان را فرا بخوانیم و بعد از آن فراموششان کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: در راستای جوان سازی در طول برنامه ششم توسعه، در وزارت ارتباطات ۵۰ درصد پرسنل بازنشسته می شوند. طبق دستور العمل به ازای هر سه نفر بازنشسته، یک نفر می تواند وارد شود.

جهرمی تاکید کرد: روند اقتصاد دنیا به سمت نقش آفرینی جوانان میرود و در میان ۱۰ شرکت برتر دنیا به لحاظ گردش مالی ۹ مورد در حوزه ارتباطات هستند. اقتصاد دیجیتال اقتصاد دنیا خواهد بود. این جریان خلاقیت می خواهد و خلاقیت و نو آوری دست جوانان است.
ما مجبوریم به جوانان اعتماد کنیم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید به سمت جوانان برویم. پدران ما با یک طرح جدیدی تغیراتی را در این کشور ایجاد کردند و بایک اعتقاداتی جوانان دیروز از زیر بار حرف استکبار جهانی بیرون آمدند. امروز نیز جوانان باید هوشیار باشند و آن نیز باید همراه با امید باشد اگر امید نباشد با مشکل مواجه خواهیم شد. هوشیاری این است که شفافیت ایجاد کنیم، جوانان امروز باید خودساخته باشند و کسانی که دنبال نا امیدی هستند را بشناسند و به انها متکی نباشند. جوانان نیز باید مطالبه گر باشند، امید اگر از بین رفت دیگر به راه درست بازگشتن اشتباه است.

وزیر ارتباطات گفت: هزینه دولت برای ورود به عرصه دیجیتال برنامه ریزی کرده و اقدام خواهد کرد که با وجود ظرفیتی که دارد به جایگاه اصلی خود در منطقه از نظر اقتصاد دیجیتال برسیم.

وی در خصوص عضویت خود در شبکه توئیتر افزود: بنابر قانون فعالیت توئیتر در ایران ممنوع شده است اما فعالیت ایرانیان در توئیتر ممنوع نیست. هیچ قاضی ای نمی تواند حکم عمومی برای ممنوعیت شبکه های اجتماعی بدهد و این مساله نیازمند تصویب در مجلس است.

جهرمی در مورد استفاده از فیلترشکن تاکید کرد: از فیلترشکن استفاده نمیکنم اما برخی افراد با توجه به مسئولیتی که دارند می توانند از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
دادستان محترم کل کشور
با سلام و احترام
از مهره ماه 1389 تاکنون طول کشید مشکلات ما نگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران رسیدگی نمی کنند چرا؟!
و با گذشت هشت سال است تمام مدیران ومسئولان شرکت مخابرات استان تهران، شرکت مخابرات ایران، دولت، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اداره کار، دیوان عدالت اداری، سازمان بازرسی کل کشور، مسئولان کشورو... نتوانند این مشکل را حل کنند
آیا بهتر نیست آن سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری و... تعطیل شود؟ چرا که از درمدت هشت سال به مشکل ساده‌ترین ناتوان است ناتوانی خودشان را توجیه کنند
چرا سازمان بازرسی کل کشور درمدت هشت سال است به این موضوع رسیدگی نمی کند؟
چه دستگاهی باید به این مشکل رسیدگی کند.
چه کسی به این موضوع باید رسیدگی کند؟
چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخانه ملت مدت هشت سال است دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟
ودرقانون به هرجرم کوچکی هم رسیدگی می شود پس چه شد.
از مسئولان قوه قضائیه و مسئولان دستگاه های قضایی
تقاضای رسیدگی داریم.
بی توجهی مدیران دولت روحانی درمدت 5 سال به مشکلات ما نگهبانان رسمی مخابرات منطقه تهران
جمعی ازنگهبانان رسمی شاغلان و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات تهران وابسته شرکت مخابرات ایران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: