کد خبر: ۷۵۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۲۰۱
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بر افزایش استقبال مردم از نمایشگاه گردشگری تأکید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل ازمیراث آریا،سیده فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی دیروز جمعه 6 بهمن 96 در بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: «به‌نظرم استقبال مردم از این نمایشگاه در مقایسه با سال‌های قبل بسیار بیشتر بود. همچنین نواقص برنامه‌های سال‌های قبل نیز در این نمایشگاه رفع شد.»

او با بیان اینکه نمایشگاه‌هایی از این دست به مرور زمان بیشتر شناخته شده می‌شوند افزود: «این نمایشگاه کمک می‌کند که مردم با فرهنگی ایران، شهرها و استان‌های مختلف آشنا شوند. حضور بسیاری از هموطنان از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشور آگاه نیستند، حتی شاید اطلاعات گردشگری آن‌ها از مکان‌ها و جاذبه‌های خارج از کشور بیشتر از جاذبه‌های ایران باشد.»

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند جاذبه‌ها و داشته‌های کشور را به‌ویژه به جوانان بهتر معرفی کند و بر پایه اطلاعاتی که از این نمایشگاه به دست می‌آورند برای سفرهای نوروزی و تابستانی خود برنامه‌ریزی کنند و باعث تقویت گردشگری داخلی شوند.»

او ادامه داد: «این نمایشگاه می‌تواند بر جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران خارجی بسیار مؤثر باشد. البته لزوم حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی سایر کشورها نیز مسئله‌ای است که باید به آن توجه کرد.»

ذوالقدر خاطرنشان کرد: «مردم بسیاری از سایر کشورها تمایل دارند که به ایران سفر کنند اما اطلاعات کافی از ایران ندارند و هنوز ایران‌هراسی وجود دارد. این نمایشگاه‌ها می‌تواند منعکس کننده فضای واقعی ایران به گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: