کد خبر: ۷۵۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۳۷۰
صبح امروز یکی از رسانه‌های سینمایی اعلام کرد که محسن چاوشی برای تیتراژ سریال «سایه بان» مبلغ 250 میلیون تومان دریافت کرده است.
جنجال دستمزد نجومی محسن چاووشی
به گزارش خبرداغ به نقل از ایران آنلاین: صبح امروز یکی از رسانه‌های سینمایی اعلام کرد که محسن چاوشی برای تیتراژ سریال «سایه بان» مبلغ 250 میلیون تومان دریافت کرده است. این خبر به سرعت در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شد.

نوید محمودی، تهیه کننده «سایه بان» در واکنش به خبر امروز یکی از رسانه‌های سینمایی در مورد دریافت مبلغ 250 میلیون تومانی توسط محسن چاوشی برای خواندن تیتراژ سریال «سایه بان» به آی سینما گفت: «من ابتدا می‌خواستم درباره این خبر سکوت کنم چون سکوت سرشار از ناگفته‌ها است، اما حالا می گویم که این گونه اخبار از یک فضای بیمار بیرون می‌آید، نه این‌که کسی بخواهد در مورد واقعیت‌ها اطلاع رسانی کند.»

او در ادامه گفت: «به نظرم هر عقل سلیمی می‌فهمد که تلویزیون برای خواندن یک تیتراژ 250 میلیون تومان به یک خواننده نمی‌دهد و کاملا مشخص است که هم ما به عنوان تهیه کننده و هم رسانه ملی، اصلا از این پول‌ها نداریم! من نمی‌خواهم بیش از این در مورد یک خبر غیر منطقی صحبت کنم، زیرا از این خبر اشتباه است و تنها می‌توانم آن را از اساس تکذیب ‌کنم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: