کد خبر: ۷۵۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
تعداد بازدید: ۳۲۸
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:
دکتر ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ايران براي هم افزايي، توانمندسازي و اشتغال بانوان بيان داشت: امضاي اين تفاهمنامه خبري نويد بخش، اميد آفرين و الگوي خوبي براي حل مشكلات مردم به ويژه بانوان است.
امضای تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهرایران، خبری نوید بخش و اميد آفرين استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم امضاي تفاهم نامه همکاري مشترک ميان معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري و بانك قرض الحسنه مهر ايران ضمن تبريك ميلاد با سعادت حضرت زينب كبري(س) و روز پرستار، گفت: حضرت زينب(س) پيام آور انسانيت، عزت و شرافت براي همه مردم هستند.
دکتر ابتکار با تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل و مسوولان بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت هاي اجتماعي، بيان داشت: بانک قرض الحسنه مهرايران، بانكي بسيار خوب در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي است و ماموريت سنگيني را بر عهده دارد.
وی افزود: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران توانمندسازی نیازمندان جامعه و ترويج قرض الحسنه را به عنوان يک سياست محوري اصلي خود بر عهده دارد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: جنبه قرض الحسنه و دیدگاه معنوی و خيرخواهانه در بانک قرض الحسنه مهرايران يقيناً از عوامل مهم و اصلي پيشرفت چشمگير آن به شمار مي آيد.
وی تصریح کرد: همکاری با بانک قرض الحسنه مهرایران در راستاي گره گشايي از اقشار مختلف جامعه خصوصآ زنان و خانواده هاي آنان جاي خوشحالي است و اميدواريم گسترش و تداوم اين همکاري ها در حوزه هاي بيشتري ادامه يابد.
دکتر ابتکار خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم واقعاً نیاز دارند تا در یک مقطعي زندگي شان با يك حمايت كوچك مالي متحول شود و اين تسهيلات قرض الحسنه براي حمايت از زنان سرپرست خانوار و با هدف اشتغالزايي پرداخت مي شود.
وی اظهارداشت: موضوع اشتغال یکی از ضرورتهای دولت دوازدهم است که بايد براي آن اقدامات جدي و اساسي انجام شود. در حال حاضر زنان و مردان تحصيل کرده زيادي داريم که بايد گامهاي موثر و فعاليت هاي مثبتي براي اشتغال آنان صورت پذيرد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهتمام دولت در ایجاد اشتغال در کشور بویژه براي خيل عظيمي از فارغ التحصيلان دانشگاهي که بيکار هستند، افزود: بسياري از زنان و دختران توانمند کشور مي توانند با استفاده از اين تسهيلات مشاغل موفقي را راه اندازي و توسعه دهند.
وی اظهار داشت: تسهیلات مربوط به اشتغال زایی اگر با پيوست توان افزايي همراه باشد مي تواند موجب ايجاد اشتغال پايدار و شرافتمندانه در کشور براي زنان و جوانان شود.
دکتر ابتکار امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک را خبری نويد بخش و اميد آفرين براي جامعه دانست و گفت: اجراي موفق اين تفاهم نامه مي تواند اميد آفرين و الگوي خوبي براي حل مشكلات مردم و كمك به آسيب ديدگان جامعه باشد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: طرح «اندوخته بانوان مهر ایران» یک الگوي موفق براي حل و فصل مشکلات زنان سرپرست خانوار است و اميدواريم اين طرح با توان مضاعفي ادامه و گسترش پيدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: