کد خبر: ۷۵۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۵۰۳
امید ابراهیمی در چند سال اخیر پنالتی‌زن و کاشته‌زن اول استقلال بوده است.
پنالتی‌زن اول استقلال انتخاب شد

به گزارش خبرداغ ، امید ابراهیمی در چند سال اخیر پنالتی‌زن و کاشته‌زن اول استقلال بوده است. هافبک ملی‌پوش و مؤثری که از روز بازگشت به ترکیب استقلال بیشترین نقش را در موفقیت تیمش داشته و در آن تردیدی نیست اما...

 

همین امید ابراهیمی که در گذشته وقتی پشت ضربه پنالتی می‌ایستاد همه از گل شدن آن مطمئن بودند حالا دو پنالتی استقلال را هدر داده است.

 

بار اول برابر نفتی‌ها و با اشتباه داور ضربه‌اش پس از برخورد به تیر و به رغم گذشتن از خط دروازه مردود اعلام شد و دومین مرتبه هم در دقیقه 88 بازی با پدیده مشهد در زدن ضربه پنالتی ناکام ماند. امید ابراهیمی ضربه پنالتی خود را به مرکز دروازه زد تا سعید جلالی‌راد با پا آن را مهار کند و به همین راحتی ۲ امتیاز مهم از استقلال گرفته شود.

 

شنیدیم اشتباه امید ابراهیمی در دیدار با پدیده مشهد و از کف رفتن یک برد حساس وینفرد شفر را به فکر وا داشته است. اینکه پنالتی‌زن جدیدی برای تیمش انتخاب کند. البته امید ابراهیمی برای مرد آلمانی یک مهره مؤثر و ستاره محسوب می‌شود ولی شفر نمی‌خواهد او را خراب کند.

 

تجربه نشان داده که سرمربی استقلال روی حفظ شاگردان بی‌حاشیه و مؤثر خود حساس است و اجازه نمی‌دهد حواشی باعث افت آنان شود. بر همین اساس هم شفر تصمیم گرفته است پنالتی‌زن جدیدی برای تیمش انتخاب کند.

 

شنیدیم سرور جپاروف گزینه اصلی وینفرد شفر برای ایستادن پشت ضربات پنالتی است.

 

مرد آلمانی خوب می‌داند به لطف داشتن بازیکنان تکنیکی، شانس زیادی برای گرفتن پنالتی دارد و نمی‌خواهد بازهم آن را خراب کند. بنابراین شفر تصمیم گرفته به یک بازیکن باتجربه دیگر اعتماد کند و چه کسی بهتر از سرور جپاروف؟

 

هافبکی که دو مرتبه مرد سال آسیا شده و در همین سن و سال هم مثل یک ستاره برای استقلال بازی کرده است. بنابراین سپردن مأموریت نواختن ضربات پنالتی استقلال به سرور جپاروف چندان هم غیرمنطقی نیست.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: