کد خبر: ۷۵۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۴۲
سرخپوشان در بازی خانگی مقابل گسترش فولاد با نتیجه یک – یک متوقف شدند تا دو امتیاز مهم را در ورزشگاه آزادی از دست بدهند.
در هتل مشخص می‌شود من مقصر نیستمبه گزارش خبرداغ، پرسپولیس در شرایطی مقابل آبی‌پوشان تبریز متوقف شد که طبق آمارها بیش از 70 درصد مالکیت بازی را در اختیار داشت و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرده اما در طرف مقابل گسترشی‌ها روی معدود ضدحملات خود به گل رسیدند تا دست پر تهران را ترک کنند. تک‌گل  گسترش فولاد باعث شد همه به دنبال مقصر این گل بگردند تا بار مسئولیت‌ها را بر دوش او بیندازند. در تمرین روز گذشته سرخپوشان، حسین ماهینی خطاب به خلیل‌زاده گفت: مقصر اصلی روی گل گسترش فولاد تو بودی!

 

شجاع هم نسبت به این اظهارنظر واکنش نشان داد و گفت: الان وقتش نیست، در هتل مشخص می‌شود من مقصر نبودم!

 

جالب است بدانید ایگور، مربی گلرهای پرسپولیس، هم بیرانوند را مقصر می‌دانست اما واقعاً کدام بازیکن مقصر اصلی باز شدن دروازه پرسپولیس بود.

 

در صحنه گل حسین ماهینی توپ را در زمین گسترش فولاد لو داد تا ضدحمله شاگردان فیروز کریمی شکل بگیرد. در لحظه آخر سیدجلال حسینی از دفاع جدا شد تا فضای پشت سر او برای فرار فرهادی آماده شود و در پایان هم جایگیری بد شجاع باعث شد موقعیت تک به تک نصیب گسترش فولاد شده و نتیجه بازی یک بر صفر به سود تیم تبریزی شود. چیزی که مشخص است، این گل روی اشتباهات گروهی زده شد و نمی‌شود یک فرد خاص را به عنوان مقصر بازخواست کرد. دروازه پرسپولیس بعد از سه کلین‌شیت پیاپی و برای هشتمین بار در این فصل باز شد. گفتنی است برانکو یک روز قبل از هر بازی یک جلسه فنی برگزار و در آن نکات مثبت و منفی بازی قبلی تیم را به بازیکنان گوشزد می‌کند و روز پنج‌شنبه فرصت مناسبی است تا بازیکنان پرسپولیس اشتباهات خود را از تلویزیون تماشا کنند تا بی‌جهت یکدیگر را مقصر نکنند.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: