کد خبر: ۷۵۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۸۳۹
کمین به موقع مأموران پلیس و آگاهی تهران باعث به دام افتادن «ح. ق» و همدستش شد که برای سرقت مسلحانه از یک طلافروشی اقدام کرده بودند.
سارق مسلح طلافروشی: بازیکن استقلال و پرسپولیس بودم!به گزارش خبرداغ ، «ح.ق» وقتی همراه همدست خود از سوی مأموران غافلگیر شد و به دام افتاد، ادعا کرد اوایل دهه 80 بازیکن تیم‌های استقلال و پرسپولیس بوده است.

 

ح.ق که پرونده‌اش در اداره آگاهی تهران در حال تکمیل است و از او و همدستش اسلحه، قمه، دلار قلابی و... کشف شده، قصد داشت از یک طلافروشی سرقت کند. او در جریان بازجویی‌ها مدعی شد اوایل دهه 80 بازیکن حرفه‌ای فوتبال بوده و در تیم‌های نوجوانان و جوانان و امید استقلال و پرسپولیس توپ می‌زده اما سال 84 فوتبال را کنار گذاشته و کارمند حراست یکی از نهادهای ورزشی شده و در ادامه به عنوان بادیگارد با یک مؤسسه همکاری داشته است.

 

مأموران در حال بررسی صحت ادعای وی هستند که گفته فوتبالیست حرفه‌ای بوده و برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی کرده است. تکمیل پرونده وی و همدستش برای ارجاع به دادگاه و محاکمه آنها ادامه دارد.

 

دانشجو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: