کد خبر: ۷۵۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۵۹۲
سرمربی استقلال تهران توضیحاتی را درباره جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی مطرح کرد.
توضیح شفر درباره خریدهای زمستانی استقلالبه گزارش خبرداغ ، وینفرد شفر از ابتدای حضور در استقلال تهران به مشکلات خط حمله اشاره کرد و قصد داشت برای رفع این موضوع دو بازیکن خارجی باکیفیت به ترکیب آبی‌ها اضافه کند. طی هفته‌های اخیر گزینه‌های زیادی به استقلال معرفی شدند و روز گذشته هم گومز به دلیل رد شدن در تست پزشکی از حضور در استقلال منع شد.

 

وینفرد شفر در پست اینستاگرامی در این باره توضیحاتی را ارائه کرد: در دو ماه گذشته بیشتر از 10 بازیکن توسط مدیربرنامه‌ها از سرتاسر جهان به ما معرفی شدند؛ اکثر آنها برای پیوستن به استقلال کیفیت لازم را نداشتند. یادآوردی ما به دو بازیکن نیاز داریم؛ دو بازیکن به اندازه کافی خوب و باتجربه باشند و به ما در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند.

 

در ادامه این توضیحات آمده: بازیکنان دیگر خوب بودند اما خیلی گران. بعضی از بازیکنان به علت وضعیت سیاسی از حضور در ایران تردید داشتند و برخی هم خواسته‌های غیرواقعی مطرح کردند. در حال حاضر نمی‌شود به سرعت بازیکنان موردنیازمان را جذب کنیم. امروز پس از تمرین در باشگاه ملاقاتی خواهیم داشت تا شرایط گزینه‌های باقی مانده را بررسی کنیم.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: