کد خبر: ۷۵۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۱۹۸
قرارداد بازیکنان تیم پرسپولیس رو به اتمام است و از هم اکنون برخی از باشگاه ها در تلاش هستند این بازیکنان را بخدمت بگیرند.
پرسپولیسی ها تهدید کردند؛ هیچ باشگاهی حق مذاکره با بازیکنان ما را ندارد!به گزارش خبرداغ،بعد از این زمزمه ها باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد در این برهه از زمان هر باشگاهی با سرخپوشان وارد مذاکره شود علیه آن در کمیته انضباطی طرح دعوی خواهد کرد. 

 

در مصاحبه گرشاسبی این چنین آمده است: : « هر بازیکنی خواست از تیم برود تصمیم با خودش است. پرسپولیس برای خودش در فوتبال ایران و آسیا جایگاهی دارد. به شایعات هم نباید توجه کرد و هر موقع خود بازیکن مدعی شد می‌خواهد به تیم دیگری برود آن وقت شما باور کنید. این صحبت‌‌ها را مطرح می‌کنند تا آرامش تیم ما را از بین ببرند. هیچ تیمی حق ندارد از الان با بازیکن تیم دیگری وارد مذاکره شود و اگر باشگاهی با بازیکن ما در این مقطع مذاکره کند باید آن باشگاه را محروم کنند. مگر می‌شود من از الان بروم با بازیکن تیم دیگری وارد مذاکره شوم؟! شما چند روز صبر کنید، ما برای تمدید قرارداد‌ها هم اقدام خواهیم کرد.»

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: