کد خبر: ۷۵۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۸۲۹
مسئولان باشگاه استقلال طبق وعده‌ای که به بازیکنان و کادرفنی‌شان داده بودند بخشی دیگر از مطالبات آن‌ها را پرداخت کردند‌.
باشو در انتهای راه آبی!به گزارش خبرداغ،مسئولان باشگاه استقلال طبق وعده‌ای که به بازیکنان و کادرفنی‌شان داده بودند بخشی دیگر از مطالبات آن‌ها را پرداخت کردند‌. استقلالی‌ها که ظاهرا پس از توافق با اسپانسر جدید شرایط مالی‌شان خوب شده و مثل پرسپولیس علاوه بر پرداخت بدهی‌های طلبکاران داخلی و خارجی سعی دارند بازیکنان و کادرفنی‌شان را هم راضی نگه دارند، گویا هفته گذشته بخشی از طلب ‌آبی‌ها را داده‌اند‌.

 

قطعا به خاطر همین پرداختی و بهتر شدن روند تسویه با بازیکنان است که امسال خبری از اعتصاب و تحریم تمرین در پرسپولیس و استقلال نیست و شاید بتوان گفت سرخابی با وجود انباشت بدهی‌های میلیاردی، فصل نسبتا آرامی را به لحاظ مالی سپری می‌کنند‌. در‌حالی که همه چیز روال عادی را طی می‌کند، یک مورد عجیب در لیست پرداختی‌های استقلال دیده می‌شود‌. باشگاه استقلال که هفته گذشته بخشی از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کرده، به مهدی قائدی بازیکن جوان و بوشهری‌اش پولی نداده، در‌حالی که با وجود قرارداد پایین او، این بازیکن هم ‌‌باید مثل سایرین درصدی از قراردادش را می‌گرفت، ولو اندک‌.
 


عدم پرداخت پول به قائدی و ادامه نیمکت‌نشینی‌های این بازیکن تکنیکی و خلاق که نزد هواداران استقلال به نیمار ایرانی مشهور شده، خواه ناخواه منجر به بروز شایعات شده و می‌شود‌. پدیده لیگ دسته اول توسط منصوریان سرمربی سابق آبی‌ها به استقلال آمد اما وینفرد شفر سرمربی آلمانی این تیم هم در همان روزهای نخست حضورش به قائدی به‌خاطر استعداد و تکنیک نابش علاقه‌مند شد‌. این علاقه‌مندی آن‌قدر جلوه‌گر بود که تا مدت‌ها برخورد و شوخی و خنده‌های مرد آلمانی با قائدی سوژه عکاسان و رسانه‌ها بود و هواداران هم روز به روز بیشتر به باشوی کوچک و تکنیکی علاقه نشان می‌دادند و هرگاه استقلال به بن‌بست می‌خورد،‌ یک‌صدا نام قائدی را فریاد می‌زدند‌.

 

همین محبوبیت و کم‌تجربگی کار دست قائدی داد و او وقتی در یک مسابقه مجال بازی پیدا نکرد، در رختکن معترض شد و پیراهن‌اش را به زمین کوبید تا فردای آن روز قربانی خشم شفر شود و از تمرین محروم گردد‌. هرچند محرومیت او کوتاه بود و با عذرخواهی و وساطت، مرد آلمانی باشو را بخشید اما دیگر نگاه قبلی را به او نداشت و با وجود بازی دادن به این بازیکن تکنیکی، شایعاتی درباره تمایل شفر به انتقال قرضی این قائدی شنیده می‌شد‌.

 

حالا ظاهرا باید این شایعات را جدی گرفت، چرا‌که شنیده می‌شود عدم پرداخت پول به قائدی در‌راستای درخواست شفر برای انتقال قرضی اوست‌. بر‌اساس شنیده‌ها مرد آلمانی با توجه به جثه کوچک و ظریف قائدی و کم‌تجربگی او معتقد است این بازیکن نمی‌تواند در استقلال به خودش و تیم کمک کند و باید مدتی را در یک تیم کوچک‌تر بازی کند تا آبدیده‌تر شود‌. شفر در‌حالی خواستار انتقال قائدی شده که استقلال حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده، 2 مهاجم باتجربه‌اش را هم کنار گذاشته و هنوز هم جانشینی برای آن‌ها پیدا نکرده است‌.

 

مشخص نیست مسئولان باشگاه استقلال که همسو با سرمربی آلمانی از تقویت تیم برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا صحبت می‌کنند منظورشان از تقویت دقیقا چیست و چرا به هر درخواست شفر بدون در نظر گرفتن تبعات مالی و معنوی‌اش برای باشگاه‌ باید پاسخ مثبت داده شود؟ آیا خروج شهباززاده و ترانسفر او به لیگ قطر بدون یک ریال عایدی برای باشگاه استقلال درس عبرت‌ نشده و آیا خالی کردن استقلال از بازیکن، اسمش تقویت است؟ چرا باید سرمایه ملی را کنار گذاشت و سراغ بازیکنان درجه چندم و مصدوم خارجی رفت؟

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: