کد خبر: ۷۵۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۴
دادستان زنجان ضمن تکذیب خبر خودکشی جوانی به نام «محمد نصیری» گفت: شخصی با این نام، نه در گذشته زندانی بوده و نه در جریان ناآرامی‌های اخیر بازداشت شده است.
تکذیب خودکشی یک نفر در جریان ناآرامی‌های اخیر زنجان/ دادستان زنجان: فردی به نام «محمد نصیری» اصلا بازداشت نشدهبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام و المسلمین مظفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در گفت‌وگو با میزان ضمن تکذیب خبر خودکشی جوانی به نام «محمد نصیری» در جریان ناآرامی‌های اخیر در این استان و عدم تحویل جنازه وی به خانواده‌اش اظهار کرد: این خبر کذب محض است و شخصی با این نام نه در گذشته زندانی بوده و نه در جریان ناآرامی‌های اخیر بازداشت شده است.

وی ضمن هشدار به کسانی که نسبت به انتشار چنین اخبار کذبی اقدام می‌کنند تصریح کرد: دادستانی وفق قانون با این قبیل اقدامات که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود برخورد قاطع خواهد کرد و این افراد تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: