کد خبر: ۷۵۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۸
آیفون X به مناسبت دهمین سال تولد آیفون معرفی شد و با انتظارات زیادی از طرف کاربران مواجه بود. اپل در این مدل از صفحه‌نمایش اولد، طراحی جدید و سیستم تشخیص چهره Face ID استفاده کرد.
ممکن است تولید آیفون 10 متوقف شود

به گزارش خبرداغ ، آیفون X به مناسبت دهمین سال تولد آیفون معرفی شد و با انتظارات زیادی از طرف کاربران مواجه بود. اپل در این مدل از صفحه‌نمایش اولد، طراحی جدید و سیستم تشخیص چهره Face ID استفاده کرد. با وجود همه این نکات به نظر می‌رسد در نهایت این مدل آن موفقیت بزرگی که اپل به دنبالش بود و بعضی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند را ایجاد نکرده است.

طبق آنچه یکی از تحلیل‌گران نزدیک به شرکت اپل عنوان کرده احتمال دارد آیفون X صرفا تا تابستان سال ۲۰۱۸ تولید شود و پس از آن شاهد ادامه تولید این مدل نباشیم.

همانطور که احتمالا می‌دانید شرکت اپل هنگام معرفی آیفون جدید، آیفون‌های قبلی را با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رساند تا اگر کاربری قادر نبود گوشی جدید را بخرد بتواند آیفون‌ قدیمی‌تر این شرکت را تهیه کند.

اما طبق این گزارش احتمال دارد اساسا شاهد عرضه آیفون X پس از معرفی آیفون سال آینده نباشیم. در واقع احتمال دارد آیفون سال آینده معرفی شود و پس از آن تولید آیفون X به کلی متوقف شود. البته باید در نظر داشت چنین تصمیمی ارتباط زیادی با میزان تقاضا برای آیفون X دارد به این ترتیب اگر تقاضا به قدر کافی بالا بماند ممکن است اپل تولید این گوشی در سال آینده را متوقف نکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: