کد خبر: ۷۵۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۲۷۲
رییس و تعدادی از اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به منظور سرکشی به مناطق زلزله زده غرب کشور راهی کرمانشاه شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رییس و تعدادی از اعضای ارشد فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی صبح امروز به منظور بازدید و سرکشی به مناطق آسیب دیده در زلزله اخیر کرمانشاه به این شهر سفر کردند.

محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید، عبدالکریم حسین‌زاده، نایب رییس فراکسیون، بهرام پارسایی سخنگو، محمدعلی وکیلی عضو اصلاح طلب هیات رییسه مجلس، پروانه سلحشوری رییس فراکسیون زنان مجلس دهم، جلال میرزایی نماینده اصلاح طلب ایلام و رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید و محسن علیجانی زمانی نماینده اصلاح طلب تهران و دبیر مجمع نمایندگان استان تهران ازجمله اعضای فراکسیون حاضر در این سفر استانی هستند.

همچنین هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و فرهاد تجری نماینده اصولگرای مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب نیز اعضای فراکسیون امید را در این سفر همراهی کردند.

احمد صفری نماینده اصلاح طلب کرمانشاه و عضو فراکسیون امید نیز پس از ورود نمایندگان به کرمانشاه به جمع آنها پیوست و در ادامه سفر این هیات را همراهی کرد.

اعضای فراکسیون امید در بدو ورود به کرمانشاه با حضور در گلزار شهدای این شهر با اهدای گل و قرائت فاتحه‌ای یاد شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

photo_2018-01-22_07-47-29

photo_2018-01-22_07-47-50

 

photo_2018-01-22_08-08-23

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: