کد خبر: ۷۵۶۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۳۷۶
با توجه به محروميت فرشاد احمدزاده و وحيد اميري از بازي با پيكان و نيز غيبت احتمالي بشار رسن به احتمال بسيار زياد سيامك نعمتي در بازي هفته آينده فيكس خواهد بود.
سيامك نعمتي باز هم فیکس پرسپولیس شد/ آخرین فرصتبه گزارش خبرداغ،با توجه به محروميت فرشاد احمدزاده و وحيد اميري از بازي با پيكان و نيز غيبت احتمالي بشار رسن (که دیر به تهران می‌رسد)، به احتمال بسيار زياد سيامك نعمتي در بازي هفته آينده فيكس خواهد بود و مي‌تواند چهارمين حضور ثابتش در تركيب پرسپوليس را نجربه كند. جالب است كه از اين چهار بازي، دو بازي فيكس سيامك برابر تيم سابقش بوده. او كه در ديدار رفت نمايش نااميدكننده‌اي داشت، حالا با دو اثرگذاري چشمگير در دو بازي متوالي سرخ‌ها برابر سياه‌جامگان و گسترش‌فولاد از روحيه بهتري برخوردار شده و بايد ديد روز جمعه بالاخره قدر فيكس شدن در پرسپوليس را خواهد دانست يا نه.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: