کد خبر: ۷۵۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۴۳۳
براساس قرارداد میان این بانک و شرکت احیاء صنایع خراسان عملیات پرداخت سود سهام سهامداران شرکت مذکور هم اکنون از طریق کلیه شعب بانک سپه آغاز شده است.
پرداخت سود سهام شرکت احیاء صنایع خراسان از طریق شعب سراسر کشور بانک سپهبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: براساس قرارداد میان این بانک و شرکت احیاء صنایع خراسان عملیات پرداخت سود سهام سهامداران شرکت مذکور هم اکنون از طریق کلیه شعب بانک سپه آغاز شده است.
در این راستا سهامداران حقیقی شرکت یاد شده ضمن مراجعه به شعب این بانک با ارائه مدرک هویتی معتبر می توانند سود سهام خود را دریافت و یا به سایر حساب های خود انتقال دهند.
بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی و بیش از 90 سال سابقه درخشان در عرصه بانکداری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، عاملیت پرداخت سود سهام تعداد زیادی از شرکت های سهامی بورسی و فرابورسی را از سال های گذشته از طریق شعب سراسر کشور به عهده دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: