کد خبر: ۷۵۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۳۵۹
روز چهارشنبه وینفرد شفر با فراخواندن 2 گلر استقلال و همچنین مربی گلرهای این تیم اعلام کرد قصد دارد از رحمتی در دیدار با پدیده استفاده کند.
پشت پرده قهر حسینی با رحمتیبه گزارش خبرداغ ، روز چهارشنبه وینفرد شفر با فراخواندن 2 گلر استقلال و همچنین مربی گلرهای این تیم اعلام کرد قصد دارد از رحمتی در دیدار با پدیده استفاده کند.

 

همین موضوع کافی بود تا سید‌حسین حسینی جوان که چند روز قبل موفق به رکورد‌شکنی شده بود، چهره‌اش درهم رفته و حسابی ناراحت شود.

 

البته سرمربی آلمانی این موضوع را به روی درواز‌ه‌بان جوان تیمش نیاورد تا او دچار افت روحی نشود اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد.

 

در‌حالی که تمرین روز چهارشنبه رو به اتمام بود، گلر جوان استقلال راهی رختکن شد و بدون این‌که دلیل این موضوع را اعلام کند به تمرینش پایان داد. با این اتفاق چهره شفر در‌هم رفت و خطاب به مربی گلرهای استقلال اعلام کرد‌ با حسینی صحبت کند تا به این رفتارش ادامه ندهد! در ادامه ناراحتی‌های حسینی این بازیکن بلافاصله بعد از پایان تمرین تمام هم‌تیمی‌هایش را در اینستاگرام آنفالو کرد تا باز هم وارد حاشیه خود‌ساخته شود. حملات متعدد به حسینی در صفحات مجازی باعث عقب‌نشینی این بازیکن شده و او دوباره بازیکنان و هم‌تیمی‌هایش را فالو کرد که البته تعدادی از استقلالی‌ها قید فالو کردن حسینی را زده اما از آن سو پیش‌بینی می‌شد رحمتی به خاطر این حرکت دیگر پاسخ حسینی را ندهد اما این بازیکن به درخواست حسینی پاسخ مثبت داد و درخواست او را پذیرفت! تا این‌جای قضیه همه‌چیز معمولی به نظر می‌رسد اما سفر استقلال به مشهد همه‌چیز را عیان کرد.

 

حسینی که ظاهرا از نیمکت‌نشینی‌اش ‌خیلی ناراحت بود، در طول این سفر اصلا با رحمتی صحبت نکرد و حتی هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن برای بازی شدند، حسینی با رحمتی به داخل زمین نرفت. این موضوع را به راحتی از روی لایو اینستاگرام رسمی باشگاه استقلال در لحظه ورود بازیکنان به زمین می‌شد به خوبی فهمید. از سوی دیگر رحمتی که شاید فکر نمی‌کرد بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی و سکوت با این واکنش حسینی رو‌به‌رو شود، وقتی با درخواست هواداران استقلال مبنی بر این‌که با حسینی به سمت آن‌ها برود، مواجه شد این کار را انجام نداد و فقط برای استقلالی‌های مستقر در ورزشگاه دست تکان داد تا مشخص شود رحمتی حسابی از گلر جوان استقلال شاکی است! با پایان مسابقه بازهم این رفتارها تا فرودگاه تهران ادامه داشت، حسینی با رحمتی رو‌به‌رو نشد و در هر تصویری که از فرودگاه مشهد تا تهران ثبت شد، هیچ اثری از رو‌به‌رو شدن گلر جوان استقلال با رحمتی دیده نشد.

 

به نظر می‌رسد این بار حسینی با وجود این‌که در هفته‌های اخیر خوب کار‌ و از نظر فنی رضایت شفر را جلب کرده بود، با حاشیه‌ای که ناشی از بی‌تجربگی‌اش است، اتفاقاتی را رقم زده که ممکن است حتی آینده‌اش را تحت‌تاثیر قرار بدهد.

خراسان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: