کد خبر: ۷۵۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۵۴۹
هرآنچه می‌خواهید درباره حذف جدول ۱۷ بودجه بدانید
بودجه نهادهای خاص که سال ها در قالب جدول ۱۷ گنجانده می شود و محور بحث ها، انتقادها و شاید حمایت دو گروه با نگاه های متفاوت فرهنگی بود، بالاخره حذف شد.اما جدول شماره ۱۷ شامل کدام نهادها بود؟
بودجه کدام نهادهای خاص در سال ۹۷ قطع شد؟+جدول
سال هاست که جدول شماره 17 در لایحه بودجه محور بحث ها، انتقادها و شاید حمایت دو گروه با نگاه های متفاوت فرهنگی بوده است.

به گزارش خبرداغ ، عده ای بر لزوم اختصاص بودجه به این نهادها تاکید داشتند و گروه مقابل بر توزیع بی حساب و کتاب بودجه به نهادهایی با عنوان کلی و "عدم نظارت بر هزینه کرد" این رقم اعتبار فرهنگی انتقاد می کردند.

این در حالی است که پس از مطرح شدن انتقادها در طی این سال ها در بودجه سال 97 دولت این جدول را حذف کرد و اعتبارات آن را زیرفصل اعتبارات دستگاه ها و وزارتخانه های ذیربط گنجاند، اما کمیسیون تلفیق بودجه در اقدامی بزرگ بودجه این نهادها را با پیشنهاد نمایندگان و تصویب کمیسیون حذف کرد، چراکه در شرایط اقتصادی فعلی اختصاص چنین ارقامی به هیچ وجه به صلاح نبود.

در تصاویر زیر می توانید اسامی کامل این نهادها را مشاهده کنید:


منبع: خبرگزاری خانه ملت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: