کد خبر: ۷۵۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۳
مسابقه تنیس روی میز بانوان در رقابتهای چند جانبه سازمان بنادر و دریانوردی با مشخص شدن نفرات برتر در جزیره کیش به کار خود پایان داد.
پایان مسابقه تنیس روی میز بانوان در سومین دوره رقابتهای چند جانبه سازمان بنادر و دریانوردی در کیشبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مسابقه تنیس روی میز رقابتهای چند جانبه بانوان بازنشسته، همسران کارکنان بازنشسته و موظفین سازمان بنادر و دریانوردی که با عنوان جام کوثر با حضور 11 ورزشکار از شش بندر کشور30 دی و یکم بهمن به میزبانی کیش برگزار شد شرکت کنندگان در دو بخش انفرادی و دوبل با هم رقابت کردند.

در این مسابقات در بخش انفرادی 24 بازی انجام شد که در پایان "نیره شهابی" به مقام نخست رسید و "شیرین خوشابی" و "فرح السادات صفوی" دوم و سوم شدند.

در بخش دوبل نیز 5 تیم با هم رقابت کردند که در پایان تیم "نیره شهابی" و "شیرین خوشابی" عنوان قهرمانی را بدست آوردند، زرین چوپانی و کنیز درود به مقام دوم رسیدند و "فرح السادات صفوی"  و " بهجت بویراتی" در جایگاه سوم ایستاندند.

گفتنی است اشرف زابلی، نرگس میرزایی، آیسان اردوخانی و بهار افشار زاده داور این رقابتها و مهین حامی سر داور این مسابقات بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: