کد خبر: ۷۵۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۶
لاریجانی در دیدار رییس مجلس گینه بیسائو:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست خارجی ایران گسترش روابط با کشورهای آفریقایی است و گسترش روابط پارلمانی میان دو کشور به ارتقاء سطح روابط کمک خواهد کرد.
گسترش روابط پارلمانی میان دو کشور به ارتقاء سطح روابط کمک خواهد کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی در دیدار با «سیریانا کاسما» رئیس مجلس کشور گینه بیسائو و هیأت پارلمانی این کشور اظهار داشت: از اینکه در سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی شرکت داشتید، تشکر می کنیم و امیدواریم که سفر شما به ارتقاء سطح روابط در حوزه های اقتصادی و تجاری منجر شود.

همچنین دراین دیدار رئیس مجلس کشور گینه بیسائو گفت: از اینکه به ایران سفر کردم بسیار خشنودم و اولین بار که شما را در سن پطرز بورگ ملاقات کردم متوجه شخصیت تاثیرگذار شما شدم و اینکه شما می توانید به گسترش سطح روابط میان دو کشور کمک نمایید.

وی درخصوص هدف از سفرش به ایران اظهار داشت: علاوه بر اینکه قصد شرکت در اجلاس را به منظور گسترش همکاری ها با کشورهای اسلامی داشتم، به منظور اعلام آمادگی کشور خود برای توسعه همکاری اقتصادی و پارلمانی با ایران، به همراه هیاتی از پارلمان به این کشورسفر کردیم.

«سیریانا کاسما» تصریح کرد: امیدواریم که ایران درآینده با ما روابط نزدیکتری داشته و با شناسایی زمینه های تجاری، همکاری های اقتصادی گسترده تری را شاهد باشیم.

گفتنی است، «سیریانا کاسما» رئیس مجلس کشور گینه بیسائو به همراه هیأت پارلمانی این کشور در نشست علنی امروز یکشنبه اول بهمن مجلس شورای اسلامی حضور یافت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: