کد خبر: ۷۵۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۳۴
بوژيدار رادوشوويچ دروازه‌بان كروات تيم فوتبال پرسپوليس با اينكه مقابل گسترش فولاد تبريز به ميدان نرفت و نيمكت‌نشين بود اما از داور بازي، اخطار گرفت.
رادوشوويچ: همه بازيكنان گسترش بايد اخطار می گرفتند!به گزارش خبرداغ ، پس از گل دقيقه 5+90 تيم فوتبال پرسپوليس، رادو از روي نيمكت بلند شد و رفتارهايي را از خود بروز داد كه منجر به دريافت كارت زرد برايش شد. اين بازيكن به ما گفت: «من كار خاصي نكردم، فقط خوشحالي‌ام از گل پرسپوليس را نشان دادم اما نمي‌دانم چه دليلي داشت كه داور به من اخطار داد.»

 

اين بازيكن تأكيد كرد: «اگر قرار بر اين بود كه من روي نيمكت ذخيره‌ها كارت زرد بگيرم، پس بايد همه بازيكنان گسترش فولاد هم كارت مي‌گرفتند چون آنها مدام خود را روي زمين مي‌انداختند يا وقت تلف مي‌كردند. من هم به اين موضوع اعتراض كردم اما در نهايت كارت زرد نصيبم شد. واقعاً از اين موضوع تعجب مي‌كنم و نمي‌دانم چطور ممكن است تلف شدن وقت توسط بازيكنان تيم رقيب ناديده گرفته شود و من كارت بگيرم.»

 

او در مورد رفتارش كه منجر به تحريك هواداران براي تشويق بيشتر پرسپوليس شد، گفت: «بله من در هر بازي سعي مي‌كنم انرژي كافي به سكوها بدهم تا آنها، بيشتر تيم را تشويق كنند. البته همه بازيكنان اين كارها را انجام مي‌دهند و يك اتفاق كاملاً عادي است. همه ما به پرسپوليس تعصب زيادي داريم و نمي‌توانيم نسبت به اتفاقاتي كه درون زمين براي اين تيم رخ مي‌دهد، بي‌تفاوت باشيم. ما از دقيقه اول تا آخر، كار را دنبال مي‌كنيم و نمي‌گذاريم حتي يك لحظه از بازي از دست برود.»

 

رادوشوويچ در نهايت گفت: «بايد بازي با گسترش را با برد پشت‌ سر مي‌گذاشتيم ولي به هر حال تنها يك امتياز گرفتيم. با اين حال تيم ما قهرمان خواهد شد چون فاصله زيادي با حريفان ديگر داريم و همچنين در بازي‌هاي‌مان با قدرت به سراغ تيم‌ها مي‌رويم كه به خاطر همين، مي‌توانيم بار ديگر قهرمان شويم. كاري كه پرسپوليس بايد هر سال تكرارش كند، همين قهرماني‌هاست. من و ساير بازيكنان افتخار مي‌كنيم در چنين تيمي بازي مي‌كنيم و آن هواداران هم از ما حمايت مي‌كنند.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: